fredag, november 09, 2012

Packat kappsäcken ♥

God morgon, du Fina!

Jag har nu packat här på morgonen och tänker ta bussen till min väninna i Uddevalla.

Bloggverktyget får stanna hemma. 
Tar lite ledigt.

Ska bli kul, har inte varit hos henne på månader, känns det som. Vi träffades här i stan över dan, innan min Pilgrimsresa.


Så nu åker fotona med, så får vi lite extra att prata om. Det är så gott att åka bort och bli ompysslad.
Och, Gud, så fint det är att ha verkliga vänner, ja det är nog med bara EN. Om vännen är verklig.

Må Änglarna beskydda Dig och Mig. 
Kärlek. Här och Nu.

20 kommentarer:

  1. Ha en god resa och mycket revligt hos/med henne!

    SvaraRadera
  2. Vad trevligt att åka på tur för dig! Hoppas du får en härlig resa! KRAM

    SvaraRadera
  3. Ha det riktigt trevligt!
    Det är roligt med små utflykter och att få träffa din gamla vän och nu har du ju massor att berätta för henne och många fina bilder att visa. Du får göra om din resa!!
    Varm kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min väninna heter som du...
      Kram tillbaka!

      Radera
  4. Ja, har man EN verklig vän så räcker det absolut, men det är tufft att inte ha någon. Jag har Vännen som är min bäste vän, men nog behöver man en väninna också. Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, EN verklig vän räcker, fast bra med TVÅ. Kram♥

      Radera
  5. Önskar dig en riktigt trevlig resa och helg!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  6. Ha en riktigt mysig och fin helg på bästkusten!
    Kramar Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det är inte dumt där. Kram!

      Radera
  7. Ha en riktigt fin vistelse hos din väninna. Kram ♥

    SvaraRadera
  8. Ha det gott hos fina väninnan din!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Lördagskram och hoppas du har det bra i Uddevalla...........kram♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jaa då, och nu är jag hemma igen! Kram♥

      Radera