Inte vått, utan torrt.
Sol och massa människor.
Toppen motell, men ingen wifi.
Är på lunch restaurang och stjäl lite nät. Snart åker en Skagen toast och en öl in i maggen! Mums.
Hemma igen efter fem underbara dagar i GönÀs. HÀr Àr en del av bilparken pÄ GönÀs. Med denna sköna böna DKW frÄn 1939 tog vi oss en tur pÄ ...
Vilken tur att vÀdret ordnade till sig. Hoppas att mackan smakade gott!
SvaraRaderaKram, Ingrid
Den "mackan" blev suverÀn!!! Kram!
Radera