torsdag, december 05, 2013

För det är Min dag idag ♫ ♪ ♫ ♪ ^^


Sov lite länge, för jag var vaken en del vid 2 inatt. Då hade redan Grattisarna börjat droppa in i Facebook, ja första hade kommit 00.05!

Ett spännande litet paket kom för några dagar sen, från en bloggis, och det har jag klämt på, men hållit mig från att öppna, tills idag! Jättefina änglapennor, tack Simona!

Och Kaisa bjuder på fruktig frukost i sitt Blogghem. Nu kan det bara bli bättre, skriver hon *ler*......

Idag är det Torsdag och jag föddes på en Torsdag. Och bl.a. det tänker jag fira med Julbord klockan 12. Och jag ät tacksam för vartenda år som jag kan lägga till min livslängd

Vi har ändå så just denna dag, julbord på Stadt med underhållning, genom Veteranklubben från mitt gamla jobb. Så passande!

Och på kvällen övar - vi i Gospelgruppen - i Pingstkyrkan inför lördagens konsert!

Roliga aktiviteter på Min dag!

"Take every chance you get in life, because some things only happen once."

♥ Kärlek och TilliT ♥

28 kommentarer:

  1. ♥♥♥ Grattis ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Ja må hon leva, ja må hon leva - hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRA!
    Grattis på födelsedagen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nämen FYLLER DU ÅR???? vännen, så kul! Och så tevligt med att du ska äta julbord presis på din födelsedag på stadt åkso, så passande ju!
    Hoppas HOPPAS att du får en jättefin och mysig födelsedag vännen!

    Med en enkel tulipan.........talalalaaaaaaa...
    ETT STORT GRATTIS TILL DIG!!! HURRAAAAA HURRAAAAAA
    Kraaaaaaam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och nu nyss hemkommen laddar jag för nästa grej här i kväll! Kram!

      Radera
  4. Nu sitter jag vid dator, och nu kan jag kommentera. Vet inte varför det inte går på mobilen längre. Stort grattis på din födelsedag! Kramar! ♥♥♥

    SvaraRadera
  5. Hoppas att din dag blir go' och glad på alla vis!

    Kram och stort grattis igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och jo, det har börjat bra och fortsätter...... Kram!

      Radera
  6. STORT GRATTIS!/Anne:)

    SvaraRadera
  7. Varmt grattis på din stora dag!!
    Hoppas att den blir alldeles underbart trevlig och att julbordet smakar riktigt bra!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, julbordet var delikat, precis i min smak, förutom Jansson, det är inte många som klarar av en riktigt god Jansson. Den lämnade jag.....
      Kram!

      Radera
  8. Världens största kram till en toppen fin Bloggvän. Hoppas att både dagen och kvällen varit fin.♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK! Jag har haft en superduper fin dag, inte minst kvällen, fylld med sång och glädje! Kram♥♥♥

      Radera
  9. grattis på din dag hurra hurra hurra
    jag är nöjd både balkong och en supermysig öppenspis.
    nu ska jag snart se en film sen sova
    massa kramar till dig <3

    SvaraRadera
  10. https://www.youtube.com/watch?v=u25rP0-F_ko

    Lyssna på min nya cover av Someone Like You, GILLA gärna videon och dela med dina vänner så att den sprids så mycket som möjligt, betyder otroligt mycket för mig!:)

    SvaraRadera
  11. Visste inte att det var din födelsedag i dag (igår i Sverige)
    Gratulerar på det hjärtligaste och önskar det ett riktigt gott "nytt år" !

    Ruth i Virginia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, snälla Ruth, vad trevligt att bli grattad från Virginia! Tack!

      Radera
  12. GRATTIS - lite i efterskott :-)

    (Lite svårt att hänga med i bloggar när jag är ute och "springer" i bergen hela dagarna ;-) )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va bra, då fick jag rimma och stimma lite inne hos dig, haha!
      Och tack för GRATTISET, behöver lite idag med ;)

      Radera
  13. Hejse Gerd. Et forsinket tillykke med din fødselsdag, håber at du havde en rigtig god dag. Ønsker dig en god week-end:) Knus Hanne Bente ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, fina! Jo, jag hade det jättebra och gott!
      Kram♥

      Radera