onsdag, oktober 26, 2016

Villa Lidköping - inlägg 2 idag ♥

God eftermiddag!

Igår blev det klart. Lidköpings bästa bandyförening kommer att stötta den ideella föreningen för organdonation!

Jag visste om att det var på gång, eftersom jag är volontär inom MOD - MerOrganDonation.
Målet är att ingen ska behöva dö p.g.a. bristen på organ.

Jag har knyckt fotot från den här artikeln:
Villa Lidköping stöttar förening för organdonation

Nu är ju inte idrott mitt stora intresse, men jag har mitt hjärta här i stan och självklart håller jag på Villa Lidköping!

 På fredag kväll är det hemmamatch för Villa i Sparbanken Lidköping Arena och då kommer jag att vara där tillsammans med andra volontärer inom MOD.
Vi kanske ses?

♥ Ljus och Kärlek ♥

4 kommentarer:

  1. Kul att dom stöttar - fint gjort! :-)

    SvaraRadera
  2. Villa Lidköping är ju faktiskt en anrik bandyförening, å de placerar sig ju alltid någonstans i mitten av Elitseriens tabell.

    Så kul att Villa stöttar MOD. Å tänk att du kanske till och med blir intresserad av bandy - som bonus alltså. Kanske dags att även engagera det lokala fotbollslaget;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Villa Lidköping har visst chans att ta guld i år. Så jag är med och hejar på också!
      Åh, du. Jag har faktiskt åkt från dåvarande bostad i Trollhättan till Lidköping och tittat på bandy, en gång i min ungdom!

      Radera