lördag, mars 24, 2018

Lördag med guldkant

God lördagsmorgon och nu är det full rulle hela dagen!  
Ska bli skönt att resa bort 😀 till nya fulla rullar och skojsamheter 😀 fast jag trivs bra här hemma runt och utikring också 😀

Det blir både förmiddag, eftermiddag och kväll i Vasa Orden av Amerikas tecken. Vi ska duka och göra fint med påskris på förmiddagen. Det är vår grupp som håller i tömmarna, därför extra tidsåtgång. Men det är roligt.
Kocken serverar festlig god mat och baren dryck till kvällen.

Här ovan är handgjorda tvålar, som kommer ifrån Sarah. Två lavendel och en citrongräs. De blir lotteripriser.

💙💚 Ljus och Kärlek 💛💜

12 kommentarer:

  1. Även om man trivs bra hemma så är det gott att resa bort. Var sak har sin tid!

    kram och god lördag <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, och nu fick jag lite tid att läsa mina kommentarer här, ska strax iväg.
      Tack och kram! 💜

      Radera
  2. Borta bra men hemma är inte så tokigt det heller :-) Kul att resan närmar sig mer och mer :-)
    Ha en härligt festlig dag och kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, resan kryper närmare eller är det jag som sträcker mig framåt?
      Tack!

      Radera
  3. Vilka fina presenter!
    Ha det underbart! Kommer att tänka mycket på dej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah, vad roligt att du kommer att tänka på mig, när jag är över i det stora landet i väster!

      Radera
  4. Roligheter av olika slag piggar upp och att resa likaså.
    Önskar dig en fin kväll ochjag kan tänk amig att de som vinner dessa fina priser från Sarah blir glada.
    Kram och trevlig lördag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, det piggar upp!
      Fast just nu är jag trött, men tog mig fem minuter i fåtöljen inför nästa uppdrag idag.
      Kram!

      Radera
  5. Vilka fina priser!
    Hoppas ni får en trevlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det får vi! Och vi ska ha en intressant föreläsning också!
      Om kaffe.
      Kram

      Radera
  6. Då lär du ha fullt upp även idag. Läckra "paket" till utlottningen. Hoppas vinnarna uppskattar tvålarna, doften och de fina handdukarna.

    SvaraRadera