fredag, juli 06, 2018

Sommarstaden Lidköping

God förmiddag, fredag! Ett smakprov från gårdagen kommer här.

Jodå, cruisingen började så smått på gatorna och på parkeringsplatsen hemma hos mig. Jag vet att det blir tjoflöjt hallaballo här, men själva kärnan Power Big Meet finns ute på Hovby flygfält och dit tänker jag inte ta mig. Räcker så bra med finbilscruisingen här i stan.



Åkdonen får tala för sig själva.

Lite grand för den leksugen och även medhavd fikasugne.

Glass, i stora lass 😀

Öltält, lite varstans.

 En bråkdel av hur det såg ut igår kväll från min  balkong och det var inte ljudlöst. Men de hade säkert kul! Och det hade jag också. Sittandes på första parkett.

Självklart händer det mycket när ett evenemang pågår. Enligt polisrapporter var det en stökig natt med många fyllerister. Nyheten om att en kvinna i 70-årsåldern mördats i sin bostad i Lidköping, har tonats ned.

💙 Ljus och Kärlek 💙

8 kommentarer:

  1. Du får sitta på första parkett ett par dagar men sedan lägrar sig lugnet väl igen misstänker jag!

    Kram och god fredag <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det! Skojsigt också.
      Kram 💙

      Radera
  2. Så härligt att du bor på första parkett :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp. Plus eller minus, just nu mest plus.
      Kram

      Radera
  3. Här är jag aningen avis måste jag säga! Att se dessa skönheter från första parkett är ju ren njutning:-) Å livet i samband med festen är ju som karneval i Rio. Ja inte mordet då såklart, men resten inklusive alkoholintag hör ju tyvärr till. Hoppas helt klart på fler bilder av dessa fina bilar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fler bilder kom idag! Jodå, fest är det och går inte att ta miste på.

      Radera
  4. Perfekt med parkettplats från din balkong och många fina bilar att titta på är det ju. Men trist att dte blir bråk i samband med dessa "möten". Drar ju ner det hela en del.
    Mordet har ju skett så att mörka det verkar ju onödigt.
    Önskar dig en bra helg och mycket att se på har du ju.
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa då, jag satt hela kvällen och tittade tills jag inte orkade höra ljuden längre.
      Men kl 17 hade jag en fin stund på torget.
      Fin helg till dig, stor kram!

      Radera