söndag, augusti 05, 2018

Skyltsöndag - ett skönhet / hönsket - inlägg!

God söndagsmorgon!
Skyltsöndag är det dock och den förvaltas av fina bloggvännen BP. Hos henne kan ni se fler som söndagsskyltar!

Den här skylten borde sitta uppe i Värmland, tycker jag.

Fyra höns ur hönsflocken. Tre hedemorahöns, en svarthöna/Lohman/silkeshöna, säger Sarah, stolt hönsmamma!

"Kärringen vill mysa med mig", sa tuppen till Sarah.
Bilderna tillhör Sarah och jag visar dem med hennes tillåtelse, så ni får njuta också 😀

Inlägget är förinställt och jag är inte i Värmland utan i ett annat varmt land.

💛 Ljus och Kärlek 💛

10 kommentarer:

  1. Vilken kul skylt! Fina bilder!
    Ha det gott var du än befinner dig :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fina bilder och fin skyltning. Hoppas du har dte bra där du är.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Man lir glad av din Sara som är en sann djurvän.
    Fina bilder på hönorna och den ståtlige tuppen.
    Må gott där du än befinner dig!
    Kram Anna!

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Första skylten är ju hur bra som helst:-) Å vilka fantastiska bilder på hönsmamman Sarah och hennes "följeslagare". Tusen tack för det fina inlägget och länken:-)

    PS. Skrattade gott åt sista meningen i ditt inlägg. Du befinner dig nu i ett annat varmt land. Kan inte ens gissa vart du tagit vägen, men precis som jag är du då också en riktig soldyrkare. Å en sak vet jag - du har då inte stuckit till Island;-) DS.

    SvaraRadera
  5. Åh! Vilka finingar! Både Sarah och hönsen :-)

    Ett annat varmt land än Värmland? Kanske Sverige då ;-)

    Ha det gott i värmen!

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga bilder och vilken kul och annorlunda skyltning :D

    Kram och ha en bra start på den nya veckan.

    SvaraRadera
  7. Tjusiga höns och vacker tupp. Verkligen härliga bilder du visar.
    Hoppas att du har det bra där du är, Sverige kanske, här är det varmt. Spanien och Portugal är ju för varmt nu, vad jag förstår.
    Kram.

    SvaraRadera
  8. Hahaa, en av de roligaste skyltarna jag sett på länge!

    SvaraRadera
  9. Vilka fina bilder på Sarah och hönsen :)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Haha, skylten var bra! Fin tupp också! :)

    SvaraRadera