söndag, november 04, 2018

Skyltsöndag 4 nov - Pfalz

God söndagsmorgon! Hoppsan! Detta inlägg är förinställt. Bilderna är från september i år.
Då jag är på annan ort i Marocko, och letar skyltar, så får ni hålla tillgodo med dessa.

Vackert fönster på hotellet i Grosskarlbach, Pfalz.

Porten mellan Alsace och Pfalz.

Vinbrödraskapen i Pfalz, visst är plattan snygg!

Skeppshöjaranläggningen. Denna gången kom ingen båt, så vi fick inte se skådespelet. Dock såg jag detta förra året och filmade detsamma då. Det var häftigt.

Filmen 2017


Skyltsöndag förvaltas av fina bloggvännen BP. Hos henne kan ni se fler som söndagsskyltar!

💚 Ljus och Kärlek 💚

6 kommentarer:

  1. Jag förstår att du har mycket underbart att se och göra under din semester. Fortsätt njut. Kram

    SvaraRadera
  2. Trevliga skyltar från Pfalz och nu är du på en fin resa igen. Och visst är det härligt att resa och vidga vyerna.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Snyggt skyltat som vanligt men nog ser jag fram emot att se bilderna från din nuvarande resa.

    Kram och ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Ja, då det går bra.
    Må bra där du är!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Suveränt av dig att göra ett tidsinställt inlägg till Skyltsöndag:-) Tusen tack för det och länken!
    Mina absoluta favon är plattan, så himla fin den är. Den måste också vara riktigt tålig med tanke på var den ligger. Å sista skylten är ju så rolig:-)
    Filmen från skeppshöjaranläggningen mindes jag. Otroligt häftigt att se en gång till. Stort tack för alla blåa himlar också:-)

    PS. Ska bli så kul att se resultatet av din skyltjakt i Marocko:-) DS.

    SvaraRadera
  6. Härlig skyltning! Båthissar verkar till och med läskigare än bilhissar... ;-)

    Samla nu energi och en massa skyltar till kommande söndagar! Ha det toppen i Marocko :-)

    SvaraRadera