torsdag, december 06, 2018

Dan efter Elvis Christmas

God torsdagsmorgon! Vilken födelsedag som jag hade igår, så innehållsrik, så intensiv och så rolig!
Det började med frissan och nagelterapeuten Annette klockan 10.00. Efter ett par timmar fanns jag på plats för att äta julbord med jobbet.

Nu tog jag inga foton då det var knökafullt. Själva var vi 100 personer i Veteranklubben och även Villa Lidköping var där och åt. Superfin buffé på restaurang Sjökanten, där som vi bokat in oss de senaste tre åren.

Detta var min födelsedagsklänning, som jag hade på julbordet.


Efter julbordet, så hade jag en paus på 45 minuter för att hem och dressa om till svart med röd detalj - och sedan åka till Vara konserthus. Hemma klockan 23.

Vara konserthus är populärt och här bygger man hotell. Inte bara Vara stationshus, som sticker ut med sin blåmålning och rymdgrejer. Även här utanför var det speciell konst. Vara sticker ut!

I år hade jag ingen som tog kort åt mig, så dessa två har jag norpat från Henrik Åbergs facebooksida.
För tredje året i rad står Con Brio Gospel där  och bakgrundsdoar och sjunger. Vi framförde två helt egna låtar också. Jättekul. Och konserthuset var fyllt till bristningsgränsen!


Ha en bra dag, alla, och tack för fina kommentarer igår!
Idag tar jag det väldigt lugnt. Det kostar på att fylla år, haha.

💖 Ljus och Kärlek 💖

15 kommentarer:

  1. ett bamse GRATTIS dagen efter ..hurra hurra för fina Gerd alltid så fin :) kram å fin dag

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till dig i efterskott! Kan tänka mig att du hade en härlig dag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj kallas det nagelterapeft, hade ingen aning, jättesnyggt både på huvud och händer.

    SvaraRadera
  4. När man kommer från frissan så är håret jättefint. Problemet är när man ska fixa håret själv så blir det inte lika bra.Tyvärr.
    Hälsningar V Österdahl

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, så är det ju. Smällar man får ta, om man säger så.

      Radera
  5. Så himla snyggt allt blev. Var för sig o ihop. Vilken mysig födelsedag.
    Kramisar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst blev det! Och födelsedagen blev jag jättenöjd med.
      Kramis

      Radera
  6. Vilken trevlig och lyckad födelsedag. Full fart! och extra roligt att konserten blev så lyckad. Kan förstå att du har vilodag idag. Stor kram och trevlig kväll.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Full fart, ja och att jag orkade, men men, det gick!
      Så kul alltihop! Stor kram och jag har tagit det lugnt och tänker så göra i morgon med.

      Radera
  7. Vilken suverän födelsedag! Den lär du nog inte glömma i första hand. Perfekt med skitsnygg frisyr och "juliga" naglar lagom till julfesten och konserten. Inga problem att urskilja dig i första raden:-)
    Klänningen är jättefin den också. Å du måste vara riktigt vig. Tänker på blixtlåset på ryggen;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, en sådan häftig och intensiv födelsedag, det har jag aldrig varit med om. Men jag chansade på att boka in julbordet också, och det funkade. Maten blev ju fixad, liksom. Så pluspoäng.
      Tack, klänningen gillar jag. Och sen bytte jag, ju. Till svart slank klänning. Jodå, vig får jag vara. För hur många år???

      Radera
  8. Vilken härlig födelsedag! Stort GRATTIS i efterskott!!!

    SvaraRadera