söndag, december 23, 2018

Skyltsöndag - Fjärde Advent

God "dan före dopparedan"!
🎄🎅🤶❄🎉🌟 

Jag kanske ska slå följe med tåget till Lyckolandet?
I vart fall så ska jag ta bussen till Skövde och sedan tåget till Örebro!

Så här ser min julkortsficka ut, gammal som gatan, men den ska vara med!

På denna vårdcentral var jag tidigare. Så roligt att de fått sådan fin utmärkelse!
Jag har faktiskt varit listad här sedan 1999, då jag flyttade hit till stan.

Jag tar lite jullov nu, så får vi se vad som klickas in i bloggen frampå.

💖 Ljus och Kärlek 💖

Skyltsöndag förvaltas av fina bloggvännen BP. Hos henne kan ni se fler som söndagsskyltar!

7 kommentarer:

  1. Härlig skyltning - speciellt den där julkortsfickan gillas :-)

    Ha en braig resa, en fin fjärde advent och en riktigt GOD JUL!

    SvaraRadera
  2. GOD JUL FINA GERD KRAM <3

    SvaraRadera
  3. Tack och det samma! Jag önskar dig en fin fjärde advent/lillejulafton och en god tur till Örebro <3

    Kram

    SvaraRadera
  4. Önskar dig också en trevlig fjärde advent och jul tillsammans med de dina i Örebro. Ler när jag ser julkortsfickan. Har en liknande som nog är det enda jag åstadkommit i syslöjden förutom ett par små juldukar sydda med korsstygn.
    Tack för trevlig skyltning.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. När jag läser ditt fina inlägg till Skyltsöndag har du säkert "landat" i Örebro.
    Julkortsfickan är ju kult och roligt att se att det faktiskt har hamnat ett antal julkort i den även i år.
    Jätteroligt med Guldstetoskopet till din Vårdcentral. Det inger verkligen förtroende. Redan 1999 gjorde du alltså rätt val.
    Tack så mycket för fin skyltning och länken. Ha nu en toppen Jul i Örebro!

    SvaraRadera
  6. Jag önskar dig en riktigt God Jul!

    SvaraRadera
  7. Kram och god fortsättning!

    SvaraRadera