torsdag, mars 28, 2019

Fyndigt, BP!

God morgon, mina bloggvänner och läsare! Det här inlägget borde ju vara ett skyltsöndagsinlägg, egentligen.

Det kom ett brev på posten igår eftermiddag. Tack, snälla  BP för din omtanke! Jag vet att du skulle skicka presenter till oss alla, som hade söndagsskyltat den 200:ade gången, vad roligt!

Perfekt personligt utvalt till mig. En hopvikbar nylonkasse designad av grafikern Lotta Kühlhorn, som handlar om "Att Läsa är att Resa". Och sen 25 år tillbaka köper jag inga plastpåsar för varorna. Älskar återvinning.

Igår morse sa jag att det var för kallt att sitta på balkongen. Jag upptäckte efter någon timme att det gick det visst, det. Jag städade upp och drog fram en stol och satt där med jackan på och läste i min bok, skönt! Solen smekte min hy och jag somnade till en kvart också.

Soligt idag också, 3 grader, men ska bli upp till 14 i eftermiddag, härligt!

💜 Ljus och Kärlek 💜

11 kommentarer:

  1. Så trevligt med lite uppmuntran och grattis till den fina kassen!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  2. Så tjusig! :)

    Härligt och börja kunna sitta på balkongen :)

    SvaraRadera
  3. Verkligen en perfekt present till dig - hon känner sina skyltare, BP :-)

    Skönt att det blev lite balkonghäng ändå :-)

    SvaraRadera
  4. Grattis till presenten och jag förstår att den passar dig utmärkt.
    Vi har också fått sol och tvåsiffriga värmegrader, känns så ovant, men rätt så skönt. Ännu inget balkonghäng för vår del, men det blir.
    Kram och trevlig torsdagseftermiddag.

    SvaraRadera
  5. Grattis till fin personlig present från vår bästa BP som verkligen känner sina följare :)

    Ingen sol här hos mig men plusgrader, det är blött, geggigt och halt, vår promenad idag var lite med hjärtat i halsgropen ;-)

    Ha en fortsatt fin torsdag, kram

    SvaraRadera
  6. Vilken fin present! Både väldigt personlig och praktisk. Och vilken fin design! Budskapet passar också fint.
    Skönt att du kunde sitta på balkongen en stund och det är lika bra att ta till vara de dagar då det är behagligt att vara där.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Vilken trevlig present att upptäcka i posten! Den kommer du att ha glädje av :D

    Kram <3

    SvaraRadera
  8. Jättekul att du gillade presenten. Den är inte bara snygg utan lika färgglad som du.

    Ännu roligare att du kunde sitta på din balkong igår. Det kunde du säkert göra idag också. 13 grader var ju "värmerekord" hittills i år. Vi är helt klart på rätt väg:-)

    SvaraRadera
  9. Så passande och fin present! BP är verkligen duktig på att veta vad hennes bloggvänner gillar :)
    Härligt att kunna börja sitta på balkongen igen ... våren är här!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Vilken fin kasse! Jag har också alltid med mig egna kassar när jag handlar. Förutom att de är bra för miljön är de dessutom mycket snyggare än plastkassarna. Kram

    SvaraRadera
  11. Tack alla för fina kommentarer!
    Fredags och helgkramar!

    SvaraRadera