måndag, mars 18, 2019

Glad måndag!

Gårdagen svepte förbi i en hastighet som X2000. Jag hade saker att prioritera framför bloggvandringen, så det blev ett studium av paragrafer innan styrelsemötet på sen eftermiddag.
Innan dess hade jag läst och rättat texter och försökt klämma in lite bokläsning.
Vojne, vojne, så sömnig jag blev!

Någon gladlynt person har planterat denna snurrblomman!

God morgon! Nu har jag hamnat på plussidan av humöret och ska ikväll iväg till Gospelkören.
Alla sjalar är fixade snyggt och fint, inget bars ner till källaren, utan det lilla jag inte ville ha, det är utanför huset nu.

 Det är Carita som uppfunnit temat Glad måndag! 
💛 Ljus och Kärlek 💛

10 kommentarer:

  1. Vissa dagar får man inte tiden att räcka till!
    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Helgen gick helt enkelt på tok för snabb, det kan vi vara överens om.

    Kram och glad måndag!

    SvaraRadera
  3. Du har verkligen hunnit med mycket. Kram

    SvaraRadera
  4. Så trevligt med en glad snurra i allt det gråa!
    Ha en trevlig stund med gospelkören!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  5. Fullt upp igår hör jag :)

    Så fin liten snurra och härligt med kör ikväll :)

    SvaraRadera
  6. Extra trevligt med en snurrblomma så här i vårtider. Och visst är det lätt hänt att dagarna sveper förbi i ilfart. En hel del hann du med. Vi svepte iväg till Spanien så det blev en lång dag men väldigt trevlig. Skönt med lite sommarvärme.
    Önskar dig en glad måndag.
    Stor kram

    SvaraRadera
  7. Fin snuttblomma, se den skulle gjort mig mycket glad ,-))) I väntan på de andra blommorna, idag lite mer snö.
    Härligt med Gospelkören, måste vara en härlig känsla att kunna sjunga och få sjunga tillsammans med andra, vilken glädje!
    Fint att du fixat dina sjalar ,-) tror jag har två! ,-))

    Glad Måndag låter så härligt ,-)
    Ha det jättefint
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  8. Den snurrblomman blir man verkligen glad av. Vilken rolig idé att "plantera" den där - i avsaknad av snödroppar och krokusar alltså:-)

    Bra att du besparade dina sjalar ett öde i källarförrådet. Å då de har hamnat "utanför huset" har dom antingen hamnat i soptunnan, vilket jag inte tror eller hos en second hand butik;-)

    SvaraRadera
  9. Det var en glad hälsning. Ligger lite karamell över den :-)

    SvaraRadera
  10. Klart att du kände dig trött, läsa paragrafer, jag blir trött bara jag tänker på det.
    Roligt med snurrblomman. Undrar om den är tappad, glömd eller satts upp?
    "Utanför huset" det är ett vitt begrepp.
    Trevlig tisdag.
    Kram!

    SvaraRadera