söndag, januari 26, 2020

Skyltsöndag v4

God morgon, säger jag och börjar dagen med en realisation. Ett ord, som väl snart ingen vet vad det betyder. Översättning = sale 😀 

Nästa skylt är ett foto som jag knäppt på H&Ms Home. Jag får alltså en "kram" varje morgon.

Nätskyltar igen. Jag gillar ju ICAs Gott Liv.


Med det, avslutar jag denna gråa plusgradiga söndagens skyltutmaning, som förvaltas så perfekt av vår bloggvän BP 😀 Ljus och Kärlek

1 kommentar:

Bilar🚗🚙

 Hemma igen efter fem underbara dagar i Gönäs. Här är en del av bilparken på Gönäs. Med denna sköna böna DKW från 1939 tog vi oss en tur på ...