mÄndag, mars 30, 2020

Glad mĂ„ndag v 14 😀

Till min egen glÀdje sÄ har jag nu Àntligen stickat fÀrdigt raggisarna, dÀr jag lÄtit fantasin styra helt och hÄllet. Ser ni att jag rockat redan med garnet? Detta tunna garn tog dÀrmed ocksÄ slut, precis som det var tÀnkt. MÄnga sockar blev det och till glÀdje kom de, allihop
Nu blir det andra projekt😀

 Jag bjuder pĂ„ den hĂ€r motljusbilden ocksĂ„ som ger extra solar i vattnet. Bilden Ă€r frĂ„n gĂ„rdagens cykeltur.

HÄrdrock Àr nÄgot som... Orsakullan frÄgar. Jag svarar att det Àr inget som jag njuter av alls!
Det Ă€r Orsakullan som hĂ„ller i temat Mars 31 dagar.

Det Ă€r Carita som Ă€r inspiratör till temat, att sprida lite mĂ„ndagsglĂ€dje! 😀

12 kommentarer:

  1. SÄ fina raggisar du har stickat. Jag Àr helt vÀrdelös pÄ det, men man kan ju inte kunna allt! ;)
    Solen skiner frÄn blÄ himmel, men kors sÄ det blÄser. Kallt dessutom. Vi hÄller oss inne idag tror jag. ,Det finns en del att göra sÄ det fÄr bli sÄ!
    Hoppas du fÄr en glad mÄndag och en lika glad vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Sockarna Àr ju fina och ser sÄ varma och sköna ut. Trevligt med fantasi. Bra gjort.
    HÄrdrock Àr en musik som jag har lite svÄrt för, men vi Àr ju olika och har olika smak, vi mÀnniskor.
    Sköt om dig.
    Varm kram.

    SvaraRadera
  3. Dom sÄg mysiga ut, sockorna :-) Och vÄrsolens glans var inte dum den heller :-D

    Ha en glad start pÄ veckan!

    SvaraRadera
  4. Snygga raggisar!
    Det Ă€r sĂ„ roligt att raggisar har blivit populĂ€ra igen. Ett tag, Ă„tminstone hĂ€r pĂ„ Åland, köpte de flesta Helly Hansen ( bra produkter det med) men nu har raggsockorna fĂ„tt en renĂ€ssans.

    Glad mÄndag!

    SvaraRadera
  5. Jag gÄr ju i tjocksockar/raggisar 24/7 bÄde vinter som sommar :) ja typ inomhus i stÀllet för tofflor.

    Just nÀr det gÀller raggisar sÄ har ju utseendet inte största prioritering :)
    Det Àr min mor som stickar mina... jag har ett gÀng :D

    JĂ€ttefin motljusbild.

    kram

    SvaraRadera
  6. SÄ fina sockorna blev! Jag tycker att den sortens sockor ska vara personliga och behöver inte vara identiska.

    HÄrdrock Àr inte min grej heller!

    Kram och ha en fortsatt glad mÄndag <3

    SvaraRadera
  7. JÀttefina raggisar! Och med sÄ glada fÀrger. SÄ roligt att kunna sticka!
    Roligt ocksÄ att ha lite olika projekt pÄ gÄng.
    HÀrlig motljusbild och skönt att komma ut pÄ en cykeltur. HÀr vilar cyklarna Àn sÄ lÀnge men benen jobbar desto mer.
    Önskar dig en fin mĂ„ndag.
    Stor kram

    SvaraRadera
  8. JĂ€ttefina stickade raggsockor! Å ljuset i andra bilden Ă€r ju ljuvlig!
    Ha en fortsatt skön mÄndagkvÀll!
    Kram

    PS. HÄrdrock ligger inte högt pÄ min lista heller! ;-)

    SvaraRadera
  9. Vilka snygga raggisar!Ser varma och sköna ut - bra jobbat!
    SĂ„ vackert foto med solen som speglar sig i vattnet!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Dom Ă€r jĂ€ttefina och i glada fĂ€rger. Skoj med att kunna rocka Ă„ret om. Åsa berĂ€ttade ju igĂ„r att hon alltid bĂ€r udda sockor. Ni kanske har satt en ny trend:-)
    HÄrdrock Àr oljud om du frÄgar mig. HÄrdrock samt med opera och operetter klarar jag inte av.

    SvaraRadera
  11. Gud sÄ mysiga de sÄg ut sockarna!

    SvaraRadera
  12. Fina sockar. Gillar fÀrgerna.
    Vacker motljusbild!

    SvaraRadera