måndag, april 05, 2021

Glad måndag, Annandag påsk och InstaTakeOver

Det här fina påskkortet fick jag av min ena körledare, det kunde ha blivit ett bokmärke, men nu blev det Glad måndag!
Det är Carita  som är inspiratör till temat "Glad måndag"😁 vilket jag tycker är ett roligt och lättsamt tema.


Idag och veckan ut kan man följa min yngsta dotter Sarahs "InstaTakeOver" på @merorgandonation alltså MODs instagram. Hon skriver och bläddrar i gamla fotoalbum sen 90-talet. Häng på, vettja!
https://www.instagram.com/merorgandonation/

 Ljus och kärlek 🙏

8 kommentarer:

  1. Kul att Sarah tar över! Vilket ärofyllt uppdrag :-)

    Ha en fortsatt glad annandag!

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort och vilket ärofyllt uppdrag! Ditt bidrag ska inte underskattas heller <3

    Kram och Glad måndag!

    SvaraRadera
  3. Underbart bokmärke och väldigt passande denna glada nåndag. Härligt uppdrag din dotter har blivit tillvald denna vecka. Såkkarr följer jag med på resan med bilder. Trevlig annandag påsk!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jesus lever - endast idag ;-) förlåt en det bara kom helt spontant :D
    Glad måndag, kram

    SvaraRadera
  5. God fortsättning på påsken denna annandag.
    Vad roligt, spännande och intressant att Sarah tar över MOD:s Instagramkonto denna vecka. Önskar henne lycka till.
    Stor kram

    SvaraRadera
  6. Glad fortsättning på Annandagen! Å jättekul att Sarah tar över insta, måste kollas upp!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Har läst Sarahs Insta-inlägg. Hon skriver jättebra och tack vare din fotodokumentation blev de riktigt dramatiska inlägg eller vad man kallar det i Instagram. Ska fortsätta läsa den här veckan.
    Jag menar du har ju skrivit så mycket om Sarah och inte minst om njuren du donerade så...

    SvaraRadera
  8. Får gå in och titta där :). Så fint kortet är, så klart det funkar som bokmärke :D.

    SvaraRadera