mÄndag, juli 26, 2021

Glad mĂ„ndag 😀 26 juli och Grattis!

En mÄndag Àr utsprungen! Vi hÀlsar den med glatt humör. Idag stÀller jag fÀrden, ut i stora vÀrlden. Munskydd och visir Àr med. Bussen Àr som den Àr, men pÄ tÄget har jag köpt första klass.

SĂ„ledes en liten bloggpaus, men vi ses snart igen.

Bilden Àr frÄn Skogshyddan i Lidköping och Minigolfen. Ni ser vÀl att bollen kommer ur kossans juver och att RÄdhuset finns i bakgrunden??

Men, vad Àr det för en dag? Jo, det Àr Elins födelsedag! Hipp hipp hurra, barnbarnet Elin, pÄ 19-Ärsdagen!

Carita Ă€r inspiratör😁 till temat Glad mĂ„ndag.

Orsakullan: Kjol eller klÀnning? Jag anvÀnder faktiskt bÄdadera! NÀr allting Àr normalt sÄ representerar jag vid olika engagemang och dÄ kan klÀdseln variera! Kul!

Ljus och KĂ€rlek🙏

13 kommentarer:

  1. Ha en glad mÄndag och en riktigt trevlig resa!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med en resa ut i "vĂ€rlden". Önskar dig en trevlig tur. Skickar ocksĂ„ ett grattis till barnbarnet Elin pĂ„ födelsedagen.
    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till Din Elin, nu vĂ€ntar vĂ€rlden pĂ„ henne đŸ„ł
    Bra Du gardera Dig och tĂ€nker efter före đŸ˜·
    Gillar bilden pĂ„ kon 😃😁
    Ha en fin mĂ„ndag och en trevlig tripp 🚌 🚆
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag blev glad av dina bilder, de piggade upp.
    Grattis till Elin pÄ hennes dag.
    Ha en toppenfin resa.
    Var rÀdd om dig.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Ha en trevlig resa och grattis till Elin!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hahaa đŸ˜‚đŸ€Ł Det var en rolig minigolfbana!
    Att fÄ bollen dit Àr kanske inte sÄ lÀtt?

    SvaraRadera
  7. Hoppas du har en trevlig resa, skickar ocksÄ en grattishÀlsning.

    Ha det sÄ fint.

    SvaraRadera
  8. Stort GRATTIS till Elin!
    Den dÀr kossan pÄ minigolfbanan - hahaha! Riktigt roligt, har aldrig sett ett sÄdant "hinder" eller vad man kan kalla det.
    Hoppas du har haft en trevlig och smidig resa och njut av den nyfunna friheten!

    SvaraRadera
  9. Glad mÄndag fastÀn det blivit tisdag! Hoppas att du har det riktigt bra med nÀra och kÀra.

    Kram <3

    SvaraRadera
  10. Haha! Vilken rolig golfbana!

    Ha nu en riktigt god tur och en fortsatt glad vecka :-)

    SvaraRadera
  11. Min far skulle fyllt 109 Ă„r 26 juli.
    Ha en jÀttetrevlig resa!

    SvaraRadera
  12. Jag hoppas Du fick sova gott och att Du kĂ€nner lugnet 😃 trevligt med barnbarn mys đŸ„°
    Kram

    SvaraRadera
  13. Skulle jag nÄgon gÄng byta jobb sÄ skulle jag bli minigolfarkitekt, snacka att fÄ utlopp för fantasin.

    SvaraRadera