mÄndag, februari 28, 2022

Glad mĂ„ndag đŸ€— sista februari

Vem kan bli annat Àn glad över att mötas av dessa trofasta ögon pÄ Diego??

Men nej, jag kom inte med nÄgon buss eller tÄg som stÀmde ihop igÄr. Det Àr sportlov i VÀrmland ocksÄ.

Men jag har biljett för idag, nÀr Sarah kommit hem frÄn jobbet sÄ fÄr hon köra mig till Kil.

SÄ hÀr Àr vÀdret idag. Solen knep vi igÄr.

BloggvĂ€nnen Carita tycker att vi ska hylla mĂ„ndagen lite extra och det gör jag nu genom mobilen, sĂ„ det blir ingen lĂ€nk. 

Ljus och KĂ€rlek och var snĂ€lla mot varandra đŸ™đŸ’•đŸ¶đŸ‡žđŸ‡Ș

9 kommentarer:

  1. Klart att man blir glad av fine Diego!

    Önskar dig en fin start pĂ„ den nya veckan och en glad mĂ„ndag sĂ„ klart!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Han Àr sÄ himla fin, Diego! SjÀlvklart blir man glad nÀr man ser honom :-)

    Ha en fin hemresa och en fortsatt glad mÄndag!

    SvaraRadera
  3. Man kan inte annat Àn att bli glad nÀr man tittar pÄ Diego och han ser himla trofast ut!!
    Hoppas nu att du kommer hem idag=)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Gott nÀr man inte behöver passa nÄgon tid!Ja, mer Àn bussen dÄ.Glad mÄndag!

    SvaraRadera
  5. Ja, man blir verkligen glad nÀr man ser lille Diego.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Fina dagar du har haft dÀr gör dig glad och hundars ögon gör sÄ för oss alla :-) MÄndagskram!

    SvaraRadera
  7. HĂ€rligt med en hund som sĂ€llskap ❤️

    Ska jag lÀra Dig att lÀnka frÄn mobilen?
    Fixar det sen.
    Kram

    SvaraRadera
  8. HÀr har det varit en hÀrlig vÄrvinterdag med klarblÄ himmel och gott solsken.
    Ha en fin kvÀll!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  9. Det gÄr absolut inte att motstÄ Diego. Inte ens jag kan det, och dÄ Àr jag ÀndÄ hundrÀdd;-)
    Vilken tur du hade att du fick tag pĂ„ biljetter i dessa sportlovstider. Önskar dig en riktigt bra resa och sĂ„ hörs vi imorgon pĂ„ bloggen med en liten reseberĂ€ttelse;-)

    PS. Hoppas det Àr lika soligt hos dig nÀr du kommer hem som det Àr hos mig. Fyra dagar strÄlande solsken - WOW liksom. DS.

    SvaraRadera