mÄndag, mars 28, 2022

Glad mĂ„ndag đŸ„° 220328

Ja, sÄ nu var det mÄndag igen och jag gick en liten tur i kvarteret för att se om det fanns nÄgot som liknade blommor.

Inte mycket till liv men jag fann dessa och dÄ blev jag glad.
BloggvÀnnen Carita tycker att vi ska hylla mÄndagen lite extra, vilket hÀrmed bevisas.

Ännu gladare blev jag dĂ„ jag fick foton pĂ„ tvĂ„ av de tre minsta barnbarnen!

Noah nyper Lowe (8 Är) i nÀsan och det Àr bara att förbereda mig pÄ att jag, farmor, ocksÄ kommer att fÄ ett nyp nÀr jag kommer om ett par veckor. Gud, vad jag lÀngtar! Men jag pratade med Sally i telefon och hon lÀngtar efter fajmoj. Sötnosen.

Den som har vÀxt mest, kommer ju att vara Noah. Han blir sju mÄnader och han var tre mÄnader dÄ jag sÄg honom sist, pÄ min födelsedag.

Ljus och KĂ€rlek🙏

10 kommentarer:

  1. Oh, vad gulliga.
    FörstĂ„r att du lĂ€ngtar❤️.
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Dom dÀr gula grejerna pÄ första bilderna liknar onekligen blommor... ;-)

    Mysigt med barnbarnen!

    Ha en fortsatt glad mÄndag :-)

    SvaraRadera
  3. Söta barn och vackra blommor! Önskar dej en glad mĂ„ndag och att du fortsĂ€tter friskna till! Kram!//Anna-Lena

    SvaraRadera
  4. SÄklart att du lÀngtar , det hade vi ocksÄ. :)

    Ha det underbart.

    SvaraRadera
  5. NĂ„gra blommar fanns det i alla fall.
    Vilka hÀrliga bilder pÄ barnbarnen <3 Jag förstÄr att du ser fram emot att trÀffa dem igen. Det hÀnder ju sÄ otroligt mycket under det första Äret och utvecklingen Àr snabb. Ett eller ett par nyp fÄr du nog rÀkna med.

    Kram och glad mÄndag!

    SvaraRadera
  6. Blomster och barnbarn. det Ă€r GLAD MÅNDAG. KRAM

    SvaraRadera
  7. Tro jag det att hon lÀngtar efter fajmoj!
    Hoppas att ni snart fÄr trÀffas.
    Glad mÄndag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  8. Fina bilder, pĂ„ det bĂ€sta du har ♡

    SvaraRadera
  9. Hahaha! AlltsÄ första bilden med Noah och Lowe - dÀr tÀnkte jag att Noah nog kommer bli tandlÀkare framöver. PÄ andra bilden Àr Noahs fascination stor nÀr han nyper Lowe i nÀsan. Eloge till Lowe som verkar ha stor tÄlamod med din lillebror.
    Kul att du ska till Karlskoga om tvĂ„ veckor. Alltid roligt att hĂ€lsa pĂ„ barnbarnen. Å tills dess lĂ€r du förhoppningsvis vara mindre trött ocksĂ„.

    SvaraRadera
  10. Klart att du lÀngtar till barnbarnen,och att fÄ ett nyp pÄ nÀsan..Jag har bÄde Jens och Jonas i min krets,en Jens finns i slÀkten,ett kusinbarn..Haé Kram.

    SvaraRadera