onsdag, mars 09, 2022

Onsdagsmix 220309

God tidig morgon! Några bilder åt det håll som jag ska nu på morgonkvisten.
Ogillar att dra iväg så här tidigt men ibland har nöden ingen lag. Det är bara att gå på, eller cykla på, så får det väl bli.

Frukost får bli efterpå. Ska ta prover på sjukhusets lab och på fastande mage. Det blir ett digitalt vårdmöte sedan om drygt en vecka. En hälsokontroll p.g.a. att jag är donator.

Jag strök förbi här tidigare i veckan. Klart väder och fina skuggningar. Jag var alltså "ve älva" Lidan.

Här var jag vid Vänerns strand och fotade. Tycker mig se glädje i fotot!

Önskar alla en bra mitt-i-veckan-dag med Ljus och Kärlek 🙏

8 kommentarer:

  1. Då önskar jag dig lycka till med provtagningen och att onsdagen blir en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha en fin onsdag du också och lycka till med provtagningen!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra bilder. Mina promenader består av skog o några hus här och där :) jag bor ju på landet. Men jag älskar mina promenader jag gör varje dag 7 dagar i veckan. Lycka till med provtagning.
    Ha en fin, fin onsdag.
    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Årlig kontroll, en bra trygghet.
    Härlig bild på öppet vatten. Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  5. Provtagningar på fastande mage är ju som regel väldigt tidiga och tur är väl det på sätt och vis :-) Hoppas det blir bra resultat också!

    Ha en fin liten lördag :-)

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder!
    Hoppas provtagningen gick bra!
    Ha nu en fin onsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Då har du hunnit med extra mycket idag då du fick kliva upp i ottan.
    fin fina bilder med skuggorna. Ha en bra onsdagskväll =)

    SvaraRadera
  8. Du är en mästare på bildkomposition:-) Otroligt läckra bilder.
    Ja, "mitt i natten" är det nu för tiden bara för läkarbesök och/eller provtagningar. Men jag måste medge att jag alltid försöker lägga sådana tråkiga dejts efter klockan 13.

    SvaraRadera