torsdag, mars 10, 2022

Trees on Thursdays 220310



God morgon! Startar dagen med några vackra foton på trädens speglingar i vattnet.
Vattnet är "älva" Lidan förstås.

Dessa bilder tog jag en annan dag men hade sparat på dem för att de passade in på Trees on Thursdays. Ja, det har blivit så att på Tuesdays så har jag SELFIE. Jag håller mig till några teman, såsom Fem en fredag, Veckans bokmärke, Skyltsöndag, Glad måndag, SELFIE och en Trees, men ibland får man vara flexibel.

Jodå, jag tog allt bilder igår också, när jag cyklade hem från sjukhuset. Fy bubblan vad kallt det var på morgonen!

Ljus och Kärlek🙏

9 kommentarer:

  1. Så vackra bilder av fina träd!
    Ha en fin torsdag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra bilder med fina speglingar!
    Önskar dig en fin torsdag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Verkligen supervackra träd och speglingar!

    Ha en fin dag :-)

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt vackra bilder, det förtjänar en liten hyllning nästan.
    Bra fotat. :)

    Jomen visst, det var jättekallt igår på morgonen...hujeda mej.

    Ha en fin dag nu.

    SvaraRadera
  5. Vilken vacker stad du har . och DU kan verkligen
    visa det med dina utsökta foton. TJUSIGT!
    Torsdag - ärtsoppa? Ruth i Virginia

    SvaraRadera
  6. Fina speglingar! Njutbart! Förstår att en morgoncykeltur biter i kinderna. Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  7. Vilka snygga speglingar i vattnet!
    Svar: Vi var fem tjejer som åkte upp till Järvsö, vi har haft så härliga dagar!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Speglingarna i Lidan är fantastiska. De gör sig bättre när träden är utan löv. Med löv blir speglingarna så kompakta, tycker jag då.
    Vi håller på med samma teman du och jag, minus Trees on Thursdays då.

    Kylan du hade igår hade vi idag. Två grader och blåst. Men grannen berättade att det ska bli riktigt fint imorgon:-)

    SvaraRadera
  9. Många olika teman hos dig! Nästan varje dag! Men visst får en vara flexibel. Och tänk så vackra träd kan vara i olika sammanhang och inte minst nä de speglar sig i vatten.
    Jättefina bilder.
    Stor kram

    SvaraRadera