onsdag, juli 10, 2024

Fick lite lust 🍀

- att blogga!

Nu har jag varit i min nya lÀgenhet och kört tre förmiddagspass med uppackning, medans dottern jobbat.

Det gÄr sakta fram men det gÄr ÀndÄ fram. Har nu tömt Ätta flyttlÄdor och en och annan soppÄse.

Det kommer att bli sĂ„ fint.  NĂ„gra nya möbler ska inhandlas ocksĂ„. SĂ„ hĂ€rligt med frĂ€scht boende🏡

Jag har bekantat mig med omrĂ„det, det Ă€r lugnt och grönt men Ă€ndĂ„ rĂ€tt nĂ€ra centrum. 

IgÄr var det ljuvligt vÀder men idag öppnade sig himlen med en massa regn och Tor dundrade pÄ med sin hammare och sköt blixtar.

Nu Ă„ter i GönĂ€s och det Ă€r skönt att slippa ta tĂ„g buss buss till Lidköping, faktiskt. 

Ljus och KĂ€rlek 🙏

16 kommentarer:

  1. SÄ skönt att det gÄr framÄt, sakta men sÀkert.
    Lugnt och grönt men ÀndÄ rÀtt nÀra centrum lÄter perfekt. Visst Àr det roligt att förnya sig lite dessutom.

    Kram och god onsdagseftermiddag!

    SvaraRadera
  2. Skönt att allt kÀnns bra i nya lÀgenheten och fint att du kan bo hos Sarah och M innan allt Àr klart. Ha det gott Kram!

    SvaraRadera
  3. LÄter som en fin lÀgenhet och en bra plats att bo pÄ. Beundrar dej som törs bryta upp frÄn det gamla. Kram

    SvaraRadera
  4. Det lÄter som om du hÄller pÄ och anpassar dig till ditt nya boende. Det blir sÀkert jÀttebra nÀr allt kommer pÄ plats och du fÄr inhandla lite nytt och frÀscht ocksÄ.
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag börjar att vÀnja mig sÄ smÄtt. Kram!

      Radera
  5. Det blir bra❣️och nu har Du Sarah inom rĂ€ckhĂ„ll utan att behöva ta buss och tĂ„g och kĂ€mpa pĂ„ en hel dag 👍
    Bara fördelar đŸ€©
    Öppet och ljust ser det ut… det kĂ€nns som Du landat pĂ„ rĂ€tt plats 😊
    Kram Ă„sa

    SvaraRadera
    Svar
    1. KÀnns absolut lÀttare sÄ hÀr. Kram!

      Radera
  6. Det tar ju den tid det tar, tids nog blir det klart och de nya möblerna Àr pÄ plats.
    Kul att bekanta sig med ett nytt omrÄde och om jag förstÄr det rÀtt sÄ faller det under kategorin godkÀnt. :)

    Ha det nu sÄ fint denna kvÀll.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror skarpt pÄ denna flytt.
      Tack!

      Radera
  7. Fint att du kan ta det i din egen takt ... tror det kommer att bli jÀttebra!
    Kram

    SvaraRadera
  8. SÄ glad för att du börjar fÄ ordning i nya lÀgenheten, men ta det lugnt, sÄ smÄningom blir det klart.

    SvaraRadera