måndag, juli 08, 2024

En värmländsk måndag ☀️


Ett litet livstecken ifrån mig kommer här. Jag vet inte hur det kommer att se ut när det är publicerat för jag har inte fått igång datoriet än i bostaden. Och jag testar ett nytt sätt att mobilblogga. 

Här visar jag goda rätter som är tillagade av dotter och måg. Riktiga godsaker minsann.


Igår var vi på IKEA och tittade ut några nya möbler. Det kommer att bli så mysigt. Vi gjorde också ett första röj bland kartongerna. Idag har jag varit några timmar själv och letat fram några kläder och hängt upp. 


Jag konstaterar att jag ännu har för stort bohag. Men här ska jag trivas! 🏡


Ljus och Kärlek 🙏

7 kommentarer:

  1. Så härligt att Du kunde mellanlanda hos Sarah❣️ Go mat är ju aldrig fel 😋 Ett besök på IKEA är ju roligt, ibland finner man sånt man villhöver och ibland blir det köp av nödvändigheter 😜
    Du har en både rolig, intensiv och arbetsam tid framöver, men jag antar Du lär få hjälp❣️
    Sedan får Du utforska Karlstad och se vad för roligheter Du finner där 👍
    Ha en bra måndag kram åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tacknämligt, jag behövde denna mellanlandning. Nya krafter imorgon igen.
      Tack och kram!

      Radera
  2. Så mysigt med en mjukstart hos dotter och svärson. Att bli bortskämd med god mat och dryck är inte fel. När man har flyttat är det alltid roligt med lite nytt så det ska bli spännande att se lite bilder från din nya lägenhet. Det här inlägget ser i alla fall utmärkt ut!

    Kram och glad måndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så tacksam över all hjälp. Det blev rörigt med alla lådor i en snabbpackning. Och inte hittade jag kläder heller.
      Tack och kram

      Radera
  3. Mobilbloggandet gick ju alldeles utmärkt!
    Ha det så gott i ditt nya hem!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  4. Vad bra att det funkade med mobilen denna gången.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Blev ju en bra mobilblogg där, nån gång kanske jag ger mig på det igen men då får det vara akut, jag är kass på det.
    Ha det jätteunderbart nu. :)

    SvaraRadera