torsdag, juli 04, 2024

Finns i Värmland

Mitt bohag har anlänt till Karlstad. Det står ouppackat i den lilla lägenheten.

På bilderna pågick packning och lastning i Lidköping. Vi anlände 17.30 till Karlstad och sen en timme till för att få bohaget upp till tredje våning. 

Sen låste jag och åkte med Mathias hem till Sarah, där jag återhämtar mig ett par dagar.

Jag har kommit till ett bra område och känner mig nöjd. 

Ljus och Kärlek från en nybliven värmländska 🙏 med nya nycklar och nytt liv ☀️

18 kommentarer:

  1. Ha det fint i Värmland! Kram//Anna-Lena

    SvaraRadera
  2. Ett stort lycka till med din nya bostad och livet i Värmland <3 Det kommer att bli bra. Så skönt att stanna till hos Sarah och Mathias ett par dagar innan det är dags att börja packa upp.

    Kram och god torsdag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, mycket behövligt att stanna till, orecis allt är inpackat!

      Radera
  3. LillaSyster2024-07-04 14:16

    Skönt att vara på plats. Nu är det bara att packa upp och göra det trivsamt. Lycka till i nya bostaden =)

    SvaraRadera
  4. Lycka till med ditt nya boende i Karlstad!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  5. Härligt❣️ Att packa ihop ett hem och flytta kan vara jobbigt på olika vis, skönt Du kan landa hos Sarah och tanka bra energi innan Du tar itu med inflyttning 👍 kram åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, värre än värst. Behöver paus. Kram

      Radera
  6. Lycka till med nya nycklar och nytt liv!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Så fint att du är på plats i Värmland. Och perfekt att du kan vistas några dagar hos Sarah och Mattias. Ha det gott.
    Kram/Ditte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen behövligt att mellanlanda hos Sarahs.
      Tack och kram

      Radera
  8. Det där blir ju fint, nu har du att göra ett tag antar jag, men du får väl hjälp hoppas jag.
    Ta hand om dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp finns att göra men oausat livet något. Visst får jag hjälp.
      Tack.

      Radera
  9. Vad skönt att fått iväg allt. Nu behöver du lite vila och ompysslande och sedan blir det säkert roligt att pack upp i ditt nya hem.
    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så glad över att fått landa här. Vi tar några tag i morgon.
      Kramar!

      Radera