tisdag, juli 16, 2024

Redan tisdag eftermiddag och.. đŸŒŒ

En liten solglimt ifrÄn mig och mina dagar ute pÄ landet. Detta var en mindre solig dag men idag Àr det strÄlande.

Dessa bilder Ă€r ocksĂ„ ifrĂ„n landet utom den lĂ€ngst upp till vĂ€nster som Ă€r frĂ„n min gĂ„rd pĂ„ Rudsberget i Karlstad. 

DÀr Àr jag och jobbar med flytten pÄ förmiddagen. Det tar pÄ flyttkartongerna och soppÄsarna sÄ sakteliga eller - rÀtt bra!

Största problemet med förvaring Ă€r vĂ€l alla mina klĂ€der đŸ€Ł kunde öppna en Second Hand butik đŸ„°

NÄvÀl, imorgon blir det en utflyktsdag. En nyckellÀmnardag kombinerad med nÄgot roligt.

Ljus och KĂ€rlek 🙏

 

14 kommentarer:

  1. Mycket klÀder samlar man ju pÄ sig, vi fÄr nog ta tag i det hÀr snart.
    Tack för jÀttefina bilder Gerd, ha en fin kvÀll. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jovisst. KvÀllen Àr jÀtteskön hÀr idag!

      Radera
  2. HĂ€rligt att det gĂ„r framĂ„t, Du rensade ju innan flytten… blev klĂ€derna bortglömda dĂ„?
    Jag rensade ju oxĂ„ 😅 sĂ„ nu har jag en garderob med ”sommar - icke vinter”klĂ€der och sen en rejĂ€l hög med sĂ„dant jag inte riktigt vet vad…
    Vi har varit pĂ„ utflykt idag jag och min Elin❣️lite rolighet och trĂ€ning pĂ„ köra bil lĂ€ngre strĂ€cka för mig, jag Ă€r ju sĂ„ ovan numera att köra bil.
    Fina bilder frĂ„n Ditt land đŸ€©
    Ha en fortsatt skön tisdag kram Äsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst rensade jag nÄgrwa klÀder men mest var det papper och saker. Men jag ska dela pÄ vinter och sommarklÀder. Vinter Äker ner till förrödet pÄ första plan. SÄ lÀttvindigt!
      Kram!

      Radera
  3. Ja, det dÀr med klÀder Àr en historia för sig. Kanske passar bra att röja vid flytt. Ha en fin dag i morgon. Kram//Anna-Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, vad jag röjde inför flytt, men det var som om det inte tog pÄ mÀngden.
      Tack och kram!

      Radera
  4. Det gÄr framÄt sakta men sÀkert förstÄr jag. Skönt att höra.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, gör dagens sista knop hÀr i lgh nu precis.
      Kram

      Radera
  5. Perfekt att du kan kombinera livet pÄ landet med en del jobb i lÀgenheten. Ja, detta med klÀder Àr ju ett bekymmer. Kanske fÄr du köpa till ett par extra garderober. Lycka till med allt. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, jag fÄr nog vara hÄrd mot mig sjÀlv och ge bort klÀder, sjalar mm.
      Kram

      Radera
  6. Ta det lite peu en peu. Det kommer att bli jÀttebra.
    Kanske jag kan komma och hĂ€lsa pĂ„ och handla pĂ„ ditt second hand😉?!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan ju prova!
      Visst blir det bra, du fÄr komma och kolla mitt hem!

      Radera
  7. LillaSyster2024-07-18 09:37

    Lycka till med din butik =)HÀr lyser solen med sin frÄnvaro......Ha en bra torsdag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. IgÄr hade vi sketvÀder men idag Àr det underbart!

      Radera