fredag, januari 04, 2013

2 av 3

Här syns Fuiji och Canon ligga och vänta på Nikon och matte som tar en liten extra kisserunda.
Småland Posten snart läst och snart kommer deras barnbarn. Det är ju jullov och många sjuka på jobbet.
Vi kommer att köra in barnen till bio sedan och så blir det lite Mac Donalds efteråt.
Jag mår bra när det är lite livat omkring mig.  Och jag bidrar med lite handräckning.  Inte en tår har trillat ner på mina kinder...
Idag är det fredag - be happy - make love - hugs and kisses - be careful.


14 kommentarer:

  1. Hej rara greddisen..Vilka fiffiga namn på doggisarna! Jag önskar dig allt gott på det nya 2013 ♥ Bless

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, och nu har vi varit ute en runda med bara Nikon, de andra plus barnen är återbördade till sina föräldrar, dagiset är stängt, hehe... Tack och kram!

      Radera
  2. Hoppas du får en bra dag ♥ ♥ ♥ Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vi har gjort mycket och dagen gick snabbt. Kram

      Radera
  3. Så mysigt det ser ut med kaminen och det fina vedförrådet!
    Hoppas att du har en fin dag.
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det fint, hos min mans syster....
      Tack, det har varit jättefint, så nöjd, så. Kram

      Radera
  4. Vilka fina hundar du får umgås med :-)

    Önskar en trevlig fredag

    SvaraRadera
  5. Så mysigt det ser ut och det var några fina hundar också...

    KrameLuttarMedKärlek

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svåger och svägerskas hund är inte med på bild, det är en ljus labrador som heter Nikon. Ja, de är fina allihopa.
      KrameLuttarKärlekMobilbloggFredagsmys

      Radera
  6. Öppen spis och hundar - kan det bli mysigare? Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fint, och ingetdera har jag hemma! Kram

      Radera
  7. Oh så trevligt Du verkar ha och bo i, härliga hundar med fiffiga namn. Ha det bra i Småland. Kram från London ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja absolut och härliga människor Sigges syster... Kram

      Radera