torsdag, januari 03, 2013

Bland lingonröda tuvor...

Inte. Fast Småland. Min. Mini-PC funkar inte.  Glapp i Usb uttagen. Därför gnor jag lite bokstäver med min penna på min mobil.
Ute smattrar regnet en aning. I hundkorgen ligger fortfarande Nikon och myser. Igår hade vi sonens hundar här också - Fuiji och Canon. Vi gick en lång runda i skogen. Det har funnits en Kodak och en Pentax i familjen - undra, sa flundra, om inte det finns en fotograf i familjen??
En helt ny torsdag ligger framför mig uppe i vindsloftet....
Puss puss kram kram kärlek <3

15 kommentarer:


  1. Kram på dig där uppe på loften, fast du kanske har kommit ner nu? :-)

    Sov länge idag, det kändes som om jag inte ville gå upp alls när jag vaknade....

    KrameLuttarFinaGreddisen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack - nere nu. Myser efter en lång god frukost blir så ompysslad..
      KrameLuttar<3 Hjärta

      Radera
  2. Vilka häftiga namn på hundarna!
    Ha det så gott på loftet!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Och nu är det 3 små barn här också. Så det har blivit både barn- och hunddagis... Kram

      Radera
  3. Tur att mobilerna är så smarta idag att det går att gå in på internet med dem!
    Tror att det finns något tema bland de där namnet till hundarna... Kanske?
    KRAMAAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Hanna, det är fotografens hundar! KRAMAR

      Radera
  4. Småland är inte det sämsta. Har inte vistats där precis, men det verkar mysigt. Mycket skog, om jag inte tar fel.
    Tur mobilen funkar när mini PC:n inte gör det!
    Kramar! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här är mysigt nu. Just nu är vi bara 3 vuxna och 1 hund. Lite ost och vin.
      Mobilen är rätt så okej. Kram hjärta

      Radera
    2. Här är mysigt nu. Just nu är vi bara 3 vuxna och 1 hund. Lite ost och vin.
      Mobilen är rätt så okej. Kram hjärta

      Radera
  5. Vilka trevliga hundnamn. Kanske något att lägga på minnet om i fall att ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja, här är namnen verkligen anpassade till verklighete...
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ha det bäst där hos din svägerska och Småland :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och här vilar inga ledsamheter-fullt ös-precis vad jag behöver...

      Radera
  8. Ha ha... härliga namn! & mycket avslöjande ;) måste vara en yrkes skada? *skratt*

    Må så gott♥ Kram kram♥ /Lena

    SvaraRadera