torsdag, juni 16, 2016

Kyrkor, hed och vall- Kinnekulle

God morgon, torsdag!

Igår var dottern och jag bland annat uppe på Kinnekulle och körde runt på de vackra småvägarna.
Ända upp på Högkullen var vi.
Och blickade ner mot Kållandsö och Läckö slott.

 Interiör från Husaby kyrka.

 Exteriör från Österplana kyrka.

 Kyrkan sett från Österplana hed och vall. Riktigt spöklik.
Här har min man och jag gått otaliga gånger.
Stor lycka att vara här igen.



 En vacker blomma på heden.
Min Sarah.


Vandring med dottern fortsätter idag till annat mål.
Hoppas ni njöt av mina bilder!

♥ Ljus och Kärlek ♥

12 kommentarer:

  1. Vackra bilder - och vackrast var helt klart Sarah :-)

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt vacker kyrka. Vet att ni har många sådana gamla fina kyrkor i omgivningen. Tyvärr är det så sällan vi åker åt det hållet - hade varit bra med en bro över Vättern! Så fin hon är, din Sarah!
    Kram från Ingrid

    SvaraRadera
  3. så vackert & såå lika ni är :) trevligt att vara tillsammans fin dag o visst njuter man med din promenad :) kram

    SvaraRadera
  4. Ha en fortsatt härlig vandring. Det är mycket trevligt att se dina bilder :-)

    SvaraRadera
  5. Så vackra bilder från er utflykt och vackrast av alla - blomman på heden.
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera

  6. Fina Sarah och fina bilder.

    KL ♥

    SvaraRadera
  7. Skönt att se att ni fick fint väder under dagen. Bilden på Sarah är helt suverän. Den bästa jag sett faktiskt! Även resten av bilderna är fina. Den sista blomman var ju kanoooon.
    Hoppas solen skiner för er även idag. Det gör den inte här kan jag säga. Första dagen på två veckor då det regnar.

    SvaraRadera
  8. Åh, så vackra bilder! Vacker dotter och vacker kyrka!
    Kram <3

    SvaraRadera
  9. 7000 steg idag och tusen tack för kommentarer!
    Kramar till alla rara!

    SvaraRadera
  10. Vilken underbar tur som du och fina dottern Sarah är ute på! Ett vackert namn har hon och den rätta stavningen också ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  11. Härliga bilder. Vad kan vara bättre en vacker dag än att tillbringa den i fina omgivningar tillsammans med någon som står ens hjärta nära.
    Varma kramen

    SvaraRadera
  12. En sådan lycksalig tur med vädret som vi hade! Helt fantastiskt.
    Kram till alla fina!

    SvaraRadera