söndag, mars 26, 2017

Skyltsöndag 26 mars

Gomorron!

Vad är det nu för dag? Jo det är "skyltsöndag" - med förvaltaren, bästa BP. 

Sommartid! Och gårdagen, var verkligen ljuvligt vårlig. Såsom jag har frusit denna vinter, trots inga större köldgrader, så var denna lördagen befriande varm.

En skyltaffär, som nyligen har upphört! Undrar vilken skylt de väljer då. Knappast "kommer strax".

 Hos Mammografen.

Inte bara storebror som ser, utan även Unilabs.
Tack och lov, såg de inga konstigheter på mig, tacksam flera gånger om!

För den hugade, kan jag skylta med lite god mat på min lördagskväll Med Vasa Orden.
Till, så gott som självkostnadspris, bjöds på porterstek, kokt potatis, sås, grönsaker, gelé.

Kaffe och chokladtårta. Ja, jag köpte Grönstedts i glaset. Perfekt smakbrytning.

Och, vi fick till os nyheter och fakta om kommande Power Meet i Lidköping. Någon som vet vad det är? Om inte, lär ni snart få veta. STORT. Jag tror jag flyr stan.....

Ja, hur upplevde du min service idag?

💗 Ljus och Kärlek 💗

17 kommentarer:

  1. Himla bra service, tack för det :-)

    Skönt att allt var ok vid undersökningen - alltid härligt att kunna andas ut :-)

    Ha en finfin söndag!

    SvaraRadera
  2. Ja för mig får du grön knapp!,-)
    Ja miljonvinst är det om allt ser bra ut på undersökningar ,-))
    Där kunde man hitta vad man behövde på de små skyltarna ,-)
    Ha det fint kRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera

  3. Häftiga skyltar och jag tror de valde skylten "hugger ved" :)
    Det är alltid skönt att höra att ens prov är bra, då känner man sig så tacksam för det är ingen självklarhet...

    KL ♥

    SvaraRadera
  4. Kul skyltning! Trycker på den mörkgröna - väldig bra service och upplevelse! Så synd att skyltaffären har stängt - där skulle man nog kunna hitta många bra skyltar!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken massa skyltar på ett och samma ställe. Inne hos dig trycker jag absolut på den gröna knappen. Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till det goda beskedet :D

    Kram

    SvaraRadera
  7. Gröna glada gubben längst till vänster givetvis!
    Grattis till att ha gått igenom besiktningen!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  8. Pigga, positiva och färgglada skyltar. Trevligheter och goda besked.
    Vad gäller knapparna så blir det förstås grönt.
    Kram och trevlig kväll.

    SvaraRadera
  9. Vilken god mat ni serverades! Och mammografi ska man absolut inte slarva med, så bra att det finns!
    Och jag trycker såklart på den gröna knappen här inne hos dig :)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Vilka roliga, fina och glada skyltar på den första bilden. Gillar mycket!
    Söndagskram!

    SvaraRadera
  11. Snacka om världens mest varierade blandning till den här Skyltsöndagen!!!

    Så himla synd att skyltaffären har upphört. Gillar skyltarna, speciellt dom med Hälge på. Älskar honom:-)

    Mammografi - tack för att vi bor i Sverige och får dessa regelbundna inbjudningar.

    Maten såg inte alls dumt ut kan jag säga, så jag hoppas du njöt av den och den flytande födan;-)

    Du får den där gröna smileyn till vänster av mig idag:-)

    Tusen tack för toppen skyltar och länken:-)

    SvaraRadera
  12. Roliga skyltar i skyltaffären ...som nu har stängt, det var ju synd!
    Ja, mammografi är bra att det finns.
    Å sån trevlig fest med god mat du varit på!
    Kram och sov gott! ♥

    SvaraRadera
  13. Glömde ju säga - är så otroligt avis på dig att du får uppleva Power Big Meet i Lidköping i juli. WOW! Vi brukade ha nå't liknande i Stockholm sista helgen i augusti varje år, men inte längre... Vi kollade varje gång:-)

    SvaraRadera
  14. Vilken yra av skyltar i alla färger !! Synd bara att affären har lagts ner eller gått i dvala. Kanske "Är på semester" skylten passar bäst i det läget. Instämmer med unilabsskyltarna och känner mig i trygga händer när jag följer upp mitt möte på mammografi med experter. Vilket är livsviktigt!!
    Maten ser väldigt god ut. Tack för skyltningen=)

    SvaraRadera
  15. Vilken yra av skyltar i alla färger !! Synd bara att affären har lagts ner eller gått i dvala. Kanske "Är på semester" skylten passar bäst i det läget. Instämmer med unilabsskyltarna och känner mig i trygga händer när jag följer upp mitt möte på mammografi med experter. Vilket är livsviktigt!!
    Maten ser väldigt god ut. Tack för skyltningen=)

    SvaraRadera
  16. Härligt att få grönt ljus efter bröstundersökning. Men det är ju tur att den finns.

    SvaraRadera
  17. Tusen tack för allt vad ni skrivit! Och för den gröna knapptryckningen!

    Det är en ynnest att få ett sådant provsvar i mammografin 💚 tacksamhet!

    Maten var supergod där på festen och jag tog om en andra gång! 💚

    BP, du reagerade på Power Big Meet! Jodå, det kommer hit och har varit i Västerås de senaste åren. Liknande evenemang finns lite här och var. Men det blir STORT, för mig kanske för mycket, vad vet jag!


    SvaraRadera