torsdag, september 13, 2018

Resdag söderut

God morgon! Orsa kompani lovar inget bestämt. Nu beger jag mig på bussvandringsstråt. Och vad bloggen beträffar, så blir det något däråt.

The piglets är återbördade till Skövde och Lidköping har fått tillbaka sin Sara Videbäck från Skövde. Skulpturerna fick byta plats under sommaren.
 En del av konstprojektet "Vart tog våra skulpturer vägen?"

Vi hade riktigt kul, där. Annette och jag, hahaha.

Japp, så blev jag. Blond, kort och rödklädd. Slingeling på er.

Nu smyger resväskan, ryggan och jag ut genom dörren. Ses på Instagram.

💝 Ljus och Kärlek 💝

10 kommentarer:

  1. Önskar dig en riktigt trevlig resa!

    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Tjusig frisyr! Ha en trevlig resa! Kram

    SvaraRadera
  3. Så fin du blev!
    Ha det så gott på resan!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  4. Ha en riktigt trevlig resa!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Snygg blev du som vanligt :-)

    Ha en finfin tripp!

    SvaraRadera
  6. Absolut resklar! Och så fint håret blev! Önskar dig fina dagar söderut.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  7. Helt klart så är du redo för resan till Pfalz. Cool frisyr, nymålade och glittrande naglar samt pengar på fickan! Gerd i ett nötskal som ska uppleva vinfester och god (nja;-) mat i Tyskland. NJUUUUUUT!

    SvaraRadera
  8. Me again: Inga egna kommentarer = inget fungerade wifi ombord på bussen eller;-)

    SvaraRadera
  9. God morgon! Jag har semester och tackar för alla kommentarer 😍🥂 men ligger lågt med bloggen och egna kommentarer. Läser dock. Nu mot nya äventyr 👍🍵☺️🙏🍷

    SvaraRadera