fredag, maj 17, 2019

Fler stockholmsbilder

God fredagsmorgon! Nu är allt lugnt igen. Skratten har lagt sig, dessa som höll på sedan i tisdags morse. Det startade med att när jag klev på MTRexpress tåget i Skövde, så satt där redan ett gäng glada damer. Jag hamnade mitt i och kom liksom med på ett hörn och fick öva skrattmusklerna.

Men glädjen har jag kvar. Jag är SÅ tacksam över tisdagen och vad allt den gav mig. Många nya bekantskaper, viktiga ämnen, lärdomar.

Jag bjuder på ytterligare några kända vyer från Stockholm. Som ni ser var himlen knallblå och solen gul, så svenskt, så svenskt.


Motljus, här var nog solen gul 😀


Ha en fin fredag! Nu ska jag ut och inmundiga mitt Zoega´s och frullen på den soliga, dock lite blåsiga balkongen.

Måste citera Ruth i Virginia också, som läser men inte kan kommentera på min blogg längre. Hon skriver på min Facebook i stället. Idag stod det där:

Reportaget på din blogg är otroligt intressant. Vilken händelse! Med lite´ PR kan du bli lika poppis som den där svenska flickan, Greta, som hamnade på TIMEs första sida. - Satsar på dej! All the way! 💕

Ljus och Kärlek

6 kommentarer:

  1. Stockholm är en härlig stad!
    Blåsigt är det här också och det lär ska kunna komma lite regn i dag, men ännu skiner solen.
    Ha en fin helg!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  2. Många fina bilder från vår vackra huvudstad!
    Önskar dig en fin fredagseftermiddag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Stockholm är ju en vacker stad och än vackrare i strålande sol. Jätteifna bilder!
    Och vilken fin kommentar från Ruth!
    Önskar dig en fin fredag.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Fin kommentar från Ruth i Virginia.

    Gillar Dina Stockholmsbilder.
    Sommar Stockholm är en fin stad.

    kram

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga dagar och vilka fina bilder från ditt besök i Stockholm. Vår huvudstad är så vacker.

    Kram och ha en finfin fredag <3

    SvaraRadera
  6. Vilka otroligt fina bilder från min hemmaplan Det behövs helt klart en glad turist för att ta betydligt bättre bilder i Stockholm än en som bott här i över 40 år. Det kallas hemmablind tror jag;-)

    Ruth ligger som vanligt ett steg före alla andra. Så kul att du citerar henne. Å vet du vad - tjejen har ju rätt. Så "go for it"!

    SvaraRadera