måndag, maj 27, 2019

Glad måndag 27 maj - destination Stockholm

God tidig morgon, en stund innan tuppen.

Jodå, det blir racet med cykling till bussen, bussen till Skövde, MTRexpress till Stockholm - och så hem igen. Tredje gången i mitt liv som jag åker dagstur till Stockholm, det funkar. Det är bara frågan om jag orkar med gospelövningen på kvällen också 💖

Jag är inbjuden till MODs årsmöte igen. Intressant.





Alla bilder är från Stadsträdgården i Lidköping. Och de är glada. Precis som upphovskvinnan till detta tema, Carita, önskar.
Ljus och kärlek!

10 kommentarer:

  1. Jag önskar dig en glad måndag! Så härliga bilder du bjuder på.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder som man blir glad av!
    Önskar dig en trevlig tur till huvudstaden!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så fina somriga bilder. Härligt <3 kram

    SvaraRadera
  4. Så vackra bilder och glatt och trevligt. Härligt.
    Skönt att du kan åka så där på en dag till Stockholm, men jag kan tänka mig att du inte hinner med så stort program, på en dag. MOD:s årsmöte förstår jag att du vill vara med på.
    Kram och trevlig resa.

    SvaraRadera
  5. Ha en glad måndag du också!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  6. Jag önskar dig en riktigt fin måndag!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hoppas du får en fin dag i kungliga hufvudstaden! :-)

    Jag åkte faktiskt på en dagstur från Skellefteå till Stockholm i tidiga tonåren. Men då fuskade jag och åkte med ett litet sexsitsigt flygplan tur och retur :-D

    SvaraRadera
  8. Önskar dig en jättefin, inspirerande och intressant dag i Stockholm.
    Hälsa så mycket! Och Lidköping och du bjuder på fina mådagsbilder.
    Kram och trevlig resa.

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder från Stadsträdgården! Hoppas du hade en toppen dag i huvudstaden. Å du befann dig ju inomhus så du slapp frysa i alla fall. Å jag gissar att du sussar sött just nu efter en lång dag med många intryck.

    SvaraRadera
  10. De stora blomsterrabatterna OCH ditt engagemang gör mig glad!
    Tack för att du är med i Glad måndag!

    SvaraRadera