torsdag, augusti 22, 2019

Mina rosa naglar

God torsdagsmorgon! Hujedamej vad tiden rinner iväg! Jag skulle ju visat mina nya naglar för länge sedan och jag skulle ju gått på bloggpromenad igår, men inget har funkat.

Jag bad Annette för en vecka sedan, om G-klaven, som ni ser. Samma som på örhängena, som nu är fixade av silversmeden. Blir fint på konserten den 28 augusti i Otterstads kyrka!

Jag tog vara på gårdagen, verkligen. Satt och läste hela förmiddagen på balkongen, i solens sken. Sedan var jag ute en hel del och på det jobbade jag med Min historia på MOD. Omväxlande och bra.

Kollade även när ett flyttlass jobbade på.

I kväll har jag tänkt mig ner till Stadsträdgården och lyssna på Multikultifest. Om nu inte det befarade ösregnet infinner sig. Men en tanke har jag. Inget balkonghäng idag heller, mulet och kallt.
Ha det gott, ljus och kärlek!

8 kommentarer:

  1. Så fina dina naglar blev. Och de kommer att passa perfekt på konserten :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Se där! Fina G-klaver på naglarna - kanske är det en hel oktav emellan dom? ;-)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Naglarna matchar blommorna :-)
    Har sagt att dina naglar alltid är så fina!
    Jag som skriver så mycket på datorn har svårt att hålla mig med långa naglar, men jag beundrar andras i stället!

    SvaraRadera
  4. Jättefina naglar och passande med en g-klav . Särskilt fint till till konserten i Otterstads kyrka.
    Låter som en fin dag på alla sätt. Hoppas du kommer iväg på Multikultifestivalen och att det bli uppehållsväder.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  5. Så fina dina naglar blev och alldeles perfekta till konserten. Här har det varit en varm och skön sensommardag vilket kändes så skönt!

    Kram och god kväll <3

    SvaraRadera
  6. Naglarna - nja, inte de vassaste du visat, men nageln med G-klaven är hur fin som helst och ett perfekt komplement till örhängena.

    Som jag sagt tidigare så är ditt bostadsområde lika välskött som vårt. Hur fint som helst faktiskt.

    Här har vädret varit absolut kanoooooon till klockan 16:00. Inget regn förrän klockan 22:00. Men jag hoppas verkligen att du slapp ösregnet och kunde njuta av Multikultifesten. Du tog väl bilder;-)

    SvaraRadera
  7. Härligt med balkonghäng och jag hoppas Du slapp regn.
    Naglarna... coolt med en G klav
    kram

    SvaraRadera
  8. Matchande örhängen och naglar blir snyggt på konserten. Här är det också omväxlande soligt och regnigt. Gäller att hänga med i svängarna. Kram

    SvaraRadera