söndag, augusti 04, 2019

Skyltsöndag - Danmark 2

God morgon! Detta är ett förinställt inlägg, eftersom jag är bortrest och inte kan mobilblogga. Jag finns på Instagram, möjligen.

Jag kör med en dansk röd tråd igen, den är rolig och bekväm.

Det är ölskyltar för hela slanten, men jag tycker dessa är så underbara!
Alla bilder är från ölbryggerimuseet i Fjerritslev, Jylland, Danmark.



Min son Thomas som "bryggare".

Detta var söndagens skyltutmaning, som förvaltas så perfekt av vår bloggvän BP 😀
💜 Ljus och Kärlek 💜

7 kommentarer:

  1. Snyggt skyltat och en stilig bryggare där på slutet också :-)

    Ha det gott på din tripp!

    SvaraRadera
  2. mysiga bilder o trevligt att du är på vift va rädd om dig kram

    SvaraRadera
  3. Härliga skyltar.

    Jag hoppas Du har det finfint vars Du nu är... kram

    SvaraRadera
  4. Stilig bryggare!
    Snyggt skyltat!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Och visst hör det till med öl och gärna kombinerade med skyltar om man är eller varit i Danmark-
    Tack för kul skyltning!
    Stor kram

    SvaraRadera
  6. Snyggt skyltat som vanligt hos dig! Dags för sonen att byta yrke nu kanske ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Än en gång får jag tacka ödmjukast för det förinställda inlägget och länken:-)

    Älskar dina skyltar, som är helt i min smak. Vissa saker VAR faktiskt bättre förr, bland annat denna charmiga och roliga reklam för Carlsberg öl- "probably the best beer in the world" som reklamen säger nu.

    Å du - Thomas är mycket lik Sarah på den här bilden:-)

    SvaraRadera