mÄndag, mars 14, 2022

Glad mĂ„ndag 😀 220313

Det hÀr Àr min son Peter, som Àr ivÀg med sina cykelkompisar nÄgonstans. Gissa var? Ja, glad Àr han, i alla fall!

Jag fick nyss en bild pÄ en glad unge. Pappan Àr Thomas och Peter Àr sÄledes farbror till Noah.

BloggvÀnnen Carita tycker att vi ska hylla mÄndagen lite extra, vilket hÀrmed bevisas.
Ljus och KĂ€rlek🙏

PS. Jag Àr pÄ "BÀttringsvÀgen" - en mycket bra vÀg - har inte haft hög feber mer Àn i torsdags - men blandade symptom, som hoppar fram och tillbaka. Plus en jobbig trötthet och svidande ögon. DS

8 kommentarer:

  1. TvÄ fina och glada killar helt enkelt :D
    SÄ skönt att höra att du Àr pÄ bÀttringsvÀgen sÄ fortsÀtt sÄ.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Fina killar, bÄde stora och lilla! Krya pÄ dej!Kram

    SvaraRadera
  3. TvĂ„ av Dina grabbar ❤️ En stor och en liten đŸ„° skönt Du ör pĂ„ bĂ€ttringsvĂ€gen đŸ€—

    SvaraRadera
  4. Tja ska man cykla sÄ hÀr Ärs sÄ Àr det Kanarieöarna som gÀller.
    Skönt att du kÀnner dig bÀttre Àven om det hoppar lite fram och tillbaka.
    Ha en bra seneftermiddag =)

    SvaraRadera
  5. Peter Àr nog i Spanien med sina kompisar gissar jag. Han ser verkligen nöjd och glad ut. Kul att han skickar bild till sin sjuka mor:-)
    Noah Ă€r ju sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ himla söt. Dessutom ser han vĂ€ldigt vuxen ut pĂ„ bilden. Å som vanligt har Ă€ven Noah "Ă€rvt" din familjs stora vackra ögon.

    JÀttekul att du Àr pÄ bÀttringsvÀgen! Just nu kÀnner jag fler som har smittats Àn jag kÀnt sedan pandemins början. Olika Äldrar och helt olika symtom. Det Àr ju det som Àr sÄ lurigt med detta elÀndiga virus.

    SvaraRadera
  6. Skönt att du Àr pÄ bÀttringsvÀgen- Och fint att bli uppiggade av bilder pÄ bÄde söta Noah och pÄ sonen Thomas-
    Stor kram

    SvaraRadera
  7. Den hÀr kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  8. Vilken liten sötnos! Hoppas du mÄr bÀttre idag. Kram

    SvaraRadera