fredag, maj 31, 2024

Gran Canaria, Arguineguin


Här är vi, jag och örebroarna, alltsedan i onsdags, då jag tog tåget först ifrån Lidköping och till Örebro. 

Vädret har varit rätt lagom varmt hemma men nu kom en regnperiod och vad passar då bättre än att vara här i 24 grader?


En dagens drink (igår). Giftigt grön.


Vi har ett jättefint boende, tre pooler och utsikt över havet med väldigt stor balkong. 

Såklart många barn här men jag finner även min plats under korkeken och luktar på blommorna.  

Grattis Elin, som går ut leg. sjuksköterska idag! Kram från Mormor❤️

Ha en go fredag! 
Ljus och Kärlek 🙏

14 kommentarer:

  1. Härligt❣️Njut❣️
    Är alla tre små med eller fick Noah stanna hemma?
    Ett stor GRATTIS till Elin 🥳
    Ha en fortsatt fin fredag kram åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi är min son och två äldsta barnbarn. De har många sportaktiviteter för sig.
      Tack Åsa. Kram

      Radera
  2. Så fint och trevligt med en resa hit. Minns våra resor just hit tillsammans med döttrarna i slutet av 1980-talet. Fina minnen på alla sätt- Kan tänka mig att "byn" nu har ändrat karaktär och fått många fler besökare. Önskar er fortsatt fina dagar.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är fantastiskt här. Väldigt många besökare och aktiviteter.
      Tack och kram!

      Radera
  3. Så härligt njut av underbara Gran Canaria!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  4. LillaSyster2024-06-02 11:56

    Nu är du ju bara ett stenkast från min favoritplats Puerto Rico- vem vet du kanske tar bussen dit och slinker in på La Mattina och tar en kopp kaffe =) Hälsa så gott isåfall till Laura och Martina! Njut av en härligt solig semester!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Puerto Rico är mitt favvoställe också!!
      Men nu blev det lekland som gällde för barnbarnens skull.

      Radera
  5. Så underbart för dig att komma iväg, fantastiska vyer och en god drink ibland, underbart.
    Njut som bara den nu. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag njuter av allt det goda här!

      Radera
  6. Så härligt med en tur till varmare och sydligare breddgrader. Det är alltid härligt.
    Ha det fortsatt gott i värmen!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja vi har det så bra här. Jämn och skön värme som gör gott i både kropp och själ.
      Kram

      Radera