tisdag, oktober 15, 2024

Trees on Tuesdays

Gomorron, gomidda, gokväll!

Igår var jag ute på promenad med röde Rulle och tränade "mördarbacken" ner och upp. Träning behövs i både armar och ben och gör mig stadig och trygg. Jag njuter verkligen av de vackra höstfärgerna 🍁🍂🌾🌿

Som sagt, den här backen, den ska besegras!



Det är vackert och skönt i luften även om det är lite kyligt, så gränsfall att ta på vantar och mössa.

Idag vaknade jag till en knallblå himmel och en minusgrad. Jag saknar det djupt röda rönnbärsträdet, som jag hade utanför mitt fönster i Lidköping. Men har så mycket annat fint här.

Jag har tänkt mig en träningsrunda även denna dag, såklart. Så strax är jag på språng, även denna gång!

Ljus och Kärlek 🙏🏻

5 kommentarer:

  1. Bra 👏 att Du försöker hålla igång och tränar i mördarbacken 👍
    Blir Du stillasittande går det fort neråt och allt blir sämre.
    All träning som blir av är bra träning 😄
    Ha en fin fortsättning på denna dag kram åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag håller med dig, det är bra att jag försöker och nu har jag en fin kompis. Det blir lite lättare då. Så jag var ute idag igen!
      Kram!

      Radera
  2. Bra att du håller igång träningen även om mördarbacken inte verkar vara att leka med. Det är viktigt att hålla sig i rörelse så bra kämpat. Säger som Åsa, all träning som blir av är bra träning.
    Dessutom får man njuta av fina höstdagar för november brukar inte vara så rolig.
    Ha en fortsatt fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis! Jo, jag kände i armarna, att de fick jobba en del och det skadar inte alls, tvärtom!
      Jag får hålla med både Åsa och dig, tack för pepp!
      Kram!

      Radera
  3. Bra namn på din nya kompis ,-) Lovande också, mördarbacken ser brant ut, så bra att den klarar ni galant, ok kämpa får man ju, mannen min hade haft det svårt.
    Bra att ha den nära, för det blir bra träning!
    Visst är det vackert ute, så många olika färger på alla träd. hoppas det dröjer med snön, så vi får njuta av hösten först.
    Har märkt att för att behålla styrka i armar o ben får man träna ,-)
    Ha det fint. Varm Kram Primrose ,-)

    SvaraRadera