söndag, december 17, 2017

Skyltsöndag - Musikhjälpen 2017 i Lidköping 💝

Glad tredje advent!

Igår hade jag lite på agendan, och titta här, vad jag fick fint bloggfoder! Wow, alltså! Det är inte alla dagar, som det drar såpass mycket folk till stan (torsdag-söndag) och på TV kom vi också.

Annars är lördagar rätt stora här i Lisch, folk går fram, som jag berättat, det är alltid något på G, åtminstone torgmarknaden.

Behjärtansvärt tema "Barn är inte till salu".

Bilderna får tala för sig själva.



Nej, se det snöar, det var väl roligt, hurra! Och idag ligger snön och det är 7 minusgrader.

Den som håller i temat "Skyltsöndag" är allas vår fina BP !

 💝 Ljus och Kärlek 💝

11 kommentarer:

  1. Kul att det händer så många skojigheter där hos dig :-) Härlig skyltning och snön hör väl Skyltsöndagen till, va? :-)

    Ha en fin tredje advent!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snön hör väl till, ja. Så är det.
      Tack, detsamma!

      Radera
  2. Bra initiativ att även Lidköping är med på "musikhjälpentåget". Har sett mycket från Umeå där det sänts dygnet runt. Verkligen ett viktigt område att bekämpa.
    Trevligt med det som händeroch fint att vara med.
    Fina skyltar!
    Skytltsöndagskram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar ha sett på Musikhjälpen i TV men inte tänkt på varifrån det sänts. Nu tycker jag det är dubbla budskap. Umeå var antecknat, men det sänds här i Lidköping 14 - 16/12 dygnet runt. Jaja, behjärtansvärt och roligt initiativ!
      Skyltsöndagskram

      Radera
  3. Snyggt skyltat i kylan! Här är det barmark men ganska s åkallt...

    Kram och god tredje advent!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, här försvinner säkert snön snart också.
      Kram!

      Radera
  4. Bättre och färskare bloggfoder hade du knappast kunnat få! Perfekt! Kul att din fina stad var med på tv också.
    Vi har ingen snö kvar, då den regnat bort under veckan. Inte mig emot alls kan jag säga. Mellan 2,5 till 4 minusgrader här. Till och med solen sken hela dagen för första gången på minst en vecka:-

    Tusen tack för purfärsk skyltning och länken:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och du såg inte heller att jag var linslus där på TV-skärmen?? ;) Det trodde jag nog.

      Radera
  5. Letade direkt efter en linslus, och hittade dej direkt! Va kul, på den stora skärmen! Fortsatt trevlig tredje advent! Kram

    SvaraRadera
  6. Test! Går inte att kommentera på dagens inlägg. Har testat fyra gånger..
    Kram!

    SvaraRadera