fredag, januari 25, 2019

Det hänger på håret

God morgon! Soligt och kyligt, minus 3.  Utan tvekan är det vinter i hela Sverige. Annars är det väl inte mycket mer att säga om denna dag, än att det är fredag!

Titta, gör om mig, eller inte, Annette! Håret fixade du fint.
Det gör så mycket att känna lite bus i håret 



 Ingen sminkös, utan sminklös. Och visar alla skrattrynkorna 😀 och nej, jag använder inte mascara. Naturlig hönsket 😀 om jag får driva med mig själv, vilket jag bjuder på. Kanske borde haft ett läppstift? Jag har inte sminkat mig på ett kvarts sekel!

Utsikt från Salong Annettes fönster. Rogivande.

Önskar alla läsare en fin dag!
💖 Ljus och Kärlek 💖

7 kommentarer:

  1. Så fin du blev i håret!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fin du blev! Och en röd liten slinga också - tjusigt! :-)

    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  3. Du blev ju jättefin i den busiga frisyren!
    Ha en fin fredag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  4. Så fin du blev i håret! Mascara använder jag varje dag men sedan får det räcka.

    Kram och ha en härlig fredag <3

    SvaraRadera
  5. Så fin du blev och att ha en bra frisör är så viktigt. Vad gäller smink så beror det på. Oftast blir det mascara och läppglans till vardags men till fest mer och jag glittrar då lite både på ögon och kinder.
    Önskar dig en fin fredag.
    Varm kram!

    SvaraRadera
  6. SÅ du har varit ut till Bäverli Hills igen! Så fin du blev i håret! HA en skön fredag kväll!

    SvaraRadera
  7. Frisyren är skitfin, så jag rekommenderar att du inte sover med den på en kudde innan festen i helgen. Då lär den nog inte vara lika "fluffig" längre. Men en sak undrar jag - färgade du håret grått????????? För du var väl blond förut. Eller så har jag blivit färgblind helt plötsligt. Hoppas nästan det, för det blonda håret var snyggare.

    SvaraRadera