söndag, maj 14, 2017

Skyltsöndag 14 maj - Kärleksfulla Lidköping

God morgon!

Vad är det nu för dag? Jo det är "skyltsöndag" - med förvaltaren, bästa BP. 

Grattis till min goa vän Carina, som fyller panschis idag! Vi ses senare under Vårutflykten i Valle!
Och töserna här på bilden, ser ut att buga för dig!

Igår trodde jag att jag videofilmade denna sekvensen på längsen, men icke, sa Nicke, det bidde bara den här ögonblicksbilden. Tänk att nåt fel, kan bli rätt!

Videon precis innan, blev rätt OK.

En hjärtlig klänning hos Desigual. Men jag gick faktiskt in på Lindex och hittade en hjärtlig klänning på rea, som jag siktat in mig på tidigare. Så FYND!

ETONs flagga och även USAs. Alla känner väl till ETONs fina och dyra skjortor? Lagret finns här i närheten av sonen. Och denna morgon i torsdags hade det snöat.

 Nu lite frukost och göra mig iordning, så sticker jag iväg och är borta, ja alldeles borta, hela dagen! Ute i den underbara Vallebygden.

💓 Ljus och Kärlek 💓

22 kommentarer:

  1. Men va fin hjärt klänning :) ja du det blir härligt väder här idag med, hoppas du oxå får det kram å fin söndag

    SvaraRadera
  2. Allt på stativet för 300? Du skulle ha tagit alla och slängt upp tre hundringar. Det står faktiskt inget om att det skulle vara styckepris? ;-)

    Glad klänning där :-D

    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att jag inte tänkte på det! Visserligen i olika storlekar och inte precis min, men jag kunde ju sålt vidare.......
      Kram!

      Radera
  3. Tack för en jättebra skyltsöndag och klänningen........såg rätt hyvsad ut. Läste Ama´s kommentar.......står ju inget om styckevis?

    Kramelikramkram vännen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, inget var i min storlek där på bilden, sorry.
      Kramelikramkram!

      Radera
  4. En helhjärtlig klänning har jag nog aldrig ägt"ler".
    Hjärtliga kramar ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte jag heller, men nu, fast en annan än på bild.
      Hjärtlig kram!

      Radera
  5. Det var verkligen en hjärtlig klänning!
    Ha en fin dag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, hjärtat på rätta stället.
      Kram!

      Radera
  6. Fint med dina små videosnuttar!
    Den där snön minns vi :-) Men den vill vi slippa nu.
    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du hade på ljudet också...
      Ingen snö nu!!
      Kram!

      Radera
  7. Snacka om en toppen mix mellan uppträdanden och skyltar, för att inte tala om den hjärtliga klänningen som ju var otroligt billig. Inte direkt i min smak, men cool var den för en som passar i den.
    Eton känner jag väl igen. Ja, inte att maken bär skjortor, men mannen till min favo kompis Yvonne köper bara Eton.

    Tusen tack för toppen skyltning och länken:-)

    PS. Carina - är det inte tjejen som samlar på hattar? Å hon ser betydligt yngre ut en 65 av bilderna att döma som du lagt upp förut. DS.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carina, det är hon som har 43 hattar, ja! Hon och hennes make är ett ungt par 💚och vi har väldigt roligt ihop!

      Jag köpte ingen klänning där.......
      Tack för din goa kommentar o kram 💚

      Radera
  8. Eton känner jag inte till, förrän nu. Frågade dock min man, och han kände till dem! Han har visst fått någon sån skjorta från sin syster som bor i USA! Där ser man, man lär sig något nytt varje dag.
    Härliga bilder! Kram och sov gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kärlek kan man aldrig få för mycket av!
      Härlig skyltning!
      Eton sjortor känner jag till och har köpt och gett bort ett par. Desigualbutiker gillas och jag handlar ädr då och då i Spanien och gärna klänningar eller blusar. Och du skulle ju slagit till och tagit allt som hängde där för 300 kr. Men å andra sidan kanske du inte heller behövde allt. Kul att du hittad en känning som du gillade och gör man det, då är det lika bar att slå till.
      Kul med filmerna!
      Stor kram!

      Radera
    2. Susjos: typiskt manligt, med ETON. Superfina och dyra skjortor.
      Kram och god morgon 💚

      Radera
    3. Ditte: det var ju fel storlekar på alla plagg ;) annars, så, haha.
      Jag blev nöjd med min shopping.
      Stor kram 💚

      Radera
  9. Den klänningen står det nog alldeles bestämt mitt namn på ;-)

    Kram och god måndagsmorgon!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den fin!
      Tack och kram 💚

      Radera
  10. Rea är inte så dumt det även om man inte är snålänning jag menar smålänning hehe. Videon funkade utmärkt och så trevlig skyltning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är västgöte, och då tittar jag också på pengarna ;)

      Radera