torsdag, juni 08, 2017

William, blivande student 💙

God torsdagsmorgon!

NÄgra resterande bilder frÄn firandet i tisdags.
Idag flyr jag fÀltet och Äker upp till Dalsland. Igen. Och nu för lite gladare tillstÀllning.
Ett av mina barnbarn tar studenten i morgon.

Jag ljög lite, den hÀr bilden Àr frÄn Kinnekulle.

Videon tog jag i tisdags pÄ vÄrt lidköpingstorg.

Och hÀr var min nationaldagsmiddag.
Hade först tÀnkt mig rökt sik, men ville inte gÄ och handla, sÄ det blev stekt lax med stuvad spenat och smördegsinbakade knyten och vit sparris.

Mitt barnbarn. Studentbal för William. 19 Är.
MormorshjÀrtat pöser av lycka..

Prognosen visar regn i morgon. Nu ber vi vÀdergudarna om att putta bort bÄde regn och moln och lÄta solen lysa över en blÄ himmel och över studenterna i morgon!

Nu studentstÀnger jag mitt Blogghem i tre dagar. Ses igen, ta hand om er!

💙 Ljus och KĂ€rlek 💙

14 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS till William! Hoppas vÀdergubbarna har fel sÄ det blir en solig och fin tillstÀllning. Ha en hÀrlig tripp och ett kuligt kalas :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Jaa, vi ber om vackert vĂ€´r bĂ„de hĂ€r och dĂ€r ;) Blir kul!

      Radera
  2. Grattis till den stiliga blivande studenten.
    Hoppas att vÀdret blir till belÄtenhet!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till ditt fina barnbarn :)
    Hoppas vÀdret Àndrar sig sÄ solen kommer fram!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ha ha, den krukan var annorlunda :)

    SvaraRadera
  5. Varmt grattis till William. Middagen ser god ut!
    Kram frÄn Ingrid

    SvaraRadera
  6. Det Àr stort att ta studenten "ler". Grattis till ditt barnbarn. Du lÀgger alltid upp sÄ lÀckra mÄltider/matrÀtter som du lagat till (och inte lagat till ocksÄ). Du har aldrig funderat pÄ att anmÀla dig till tv programmet Halv Ätta hos mig ?
    Stor Kram ♥

    SvaraRadera
  7. Ha det sÄ skönt i Dalsland. HÄller verkligen alla tummar och tÄr att firandet för William och alla andra studenter imorgon inte regnar bort. Tycker sÄ himla synd om tjejerna och killarna som kÀmpat i sÄ mÄnga Är ÄssÄ regnar det hela bort. Som sagt, jag hÄller tummarna!

    SvaraRadera
  8. Vad roligt med barnbarn som tar studenten. FörstÄr att du Àr stolt. Njut av besöket!

    SvaraRadera
  9. Va mysigt med student för honom sÄ fin han Àr, hoppas din helg blir super kram

    SvaraRadera
  10. Önskar dig en fin resa och hoppas pĂ„ att vĂ€dret blev vackert. Det hör ju till pĂ„ alla skolavslutningar med fint vĂ€der och extra nĂ€r man gĂ„r ut gymnasiet.
    VIlket fint kort pÄ William och jag förstÄr att du Àr stolyt mormor.
    Kram!

    SvaraRadera
  11. DÄ önskar jag dig hÀrliga dagar tillsammans med nÀra och kÀra. I gÄr var vi pÄ student och idag vÀntar examensfest. Ska bli vÀldigt roligt det med :D

    Kram och ha det gott <3

    SvaraRadera
  12. Försenade hÀlsningar pÄ Nationaldagen!
    Jag har ÄtervÀnt frÄn stuglivet.
    Och jag vet hur det kÀnns att vara stolt över en student :-)
    Kramar!

    SvaraRadera
  13. TACK, det blev ett fint firande och regnet höll sig borta! Ingen strÄlande sol och aningens kyligt, men det gick an.
    Det kÀnns verkligen stort, nÀr ett barnbarn tar studenten!!
    Kramar 💙 💙 💙

    SvaraRadera