fredag, februari 01, 2019

Vabruari

God morgon, 1 februari, som numera ofta kallas vabruari. Tydligen många barn som insjuknar i denna månad.

Det som göms i snö.....

Här står en vuxencykel, tre barncyklar i olika storlek och så en cykelkärra. Väl gömda och de kanske kommer upp i tö? Att man inte är mer rädd om sina cyklar, det finns faktiskt cykelutrymmen i källarna i husen.

Jag har ett problem. Problemet är Blogger. Jag tänkte byta header, men det går inte. Det kommer bara upp "byt bakgrund", inte "byt bild". Jag kan inte heller byta tema. Kan man bli galen, eller? Tips, ni som har Blogspot? Trevlig fredag!

💞🙏 Ljus, Kärlek, TilliT 🙏 💞

7 kommentarer:

  1. Oj vad onödigt att lämna cyklarna ute på det där viset...

    Hoppas du får en bra inledning av den här nya månaden och att du får kontroll över bloggen igen.

    SvaraRadera
  2. Hur kan man lämna cyklarna så? Jag menar det är ju inte helt billiga saker...

    Vabruari kan nog stämma för sjukfrånvaron brukar vara hög. Dock hade vi många som var sjuka tidigt i höstas så kanske det jämnar ut sig i år. Hoppas du kan få adekvat hjälp med bloggen men jag är inte rätt person.

    Kram och ha en härlig fredag <3

    SvaraRadera
  3. Layout, rubrik och där kommer det upp bild...

    För vi har ju samma Bloggsajt Du å jag eller hur?
    Tänker jag fel... så ber jag om ursäkt.

    Under hösten var Elin som går i 6an sjuk i omgångar så jag hoppas vi gjort bort denna nu.

    Förstår icke hur man lämnar prylar, cyklar ute så de förstörs under vintern... märkligt beteende.

    SvaraRadera
  4. Nalta: Tusen tack! Hade totalt glömt hur man gjorde och jag hade ju inte gjort rätt av mig själv. Bytt tema, gick bra. Ville ha bilden centralt eller större, men det fixar sig väl så småningom!

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas vi slipper bli sjuka i februari, men det är väl bara ta det om det kommer :)

    Ja folk verkar inte rädda om något, det är liksom köp och släng...

    Hoppas du får rätt med headern :)

    SvaraRadera
  6. Trist att inte ta in cyklarna. Jag tror inte alls att de trivs här under snön även om det där inte direkt är kallt.
    Undrar om barn numer är sjukare i februari. Kan inte minnas att våra var det...
    Trist när det krånglar men bloggen. Men kanske kan du få hjälp i en kommentar eller av de som administrerar blogger.
    Önskar dig en fin fredag.
    Vram kram från ett snöigt Stockholm.

    SvaraRadera
  7. Synd att man inte är mera rädd om sina cyklar utan låter dom stå ute och rosta. Trist.
    Ser att du fick svar av Åsa, bra där! Man byter ju header inte så ofta, så klart att man glömmer hur man har gjort. Åsa ändrar sina headers ganska ofta, så hon är mera van än du och jag. Blogglandia är fantastisk!

    SvaraRadera