torsdag, oktober 15, 2020

Vad hände med min Bloggpaus?

Ja, vad hände egentligen? I dessa tider blir inte all planering genomförbar. Men Sarah och Diego kom till Lisch, sov över och sen drog vi till Värmland.

Här är de i MårrMårrs kök.

Ja, Sarah körde 45 mil för att få hem mig till sig, hjärtegullet där 💝 och sen samma visa tillbaka.

Vilken frukost som hon bjöd på, smarrigt!

En av luncherna, hemmagjord pumpasoppa med topping och krustader. Verkligen gott.

Vädret stod oss bi och det blev en och annan skogspromenad.

Så till sist, god morgon från Lisch! 

Jag är tillbaka och ensam igen. Men med en härlig vecka i minnet. Fler foton kommer i nästa nummer, som också är från mobilen. Jag tog några med Lumix men dessa har jag inte rört än.

Jag har en hel del jobb med MOD och speciellt nu inför Donationsveckan så jag tar lugna bloggpromenader.

Ljus och Kärlek!

11 kommentarer:

  1. Ni hade en fin och smaskig tid tillsammans <3

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem! Vad roligt med dessa fina dagar i Värmland och att umgås med nära och köra och att byta miljö är ju så viktigt. Ger energi. Jättebra att du blev hämtad.
    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig vecka du ser ut att ha haft! Jag förstår att du tankat massor av energi som du nu skänker till MOD.
    Ha en fin dag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  4. Men så fint gjort av Sarah!
    Kul att se att Diego ser så pigg ut också :-)

    Ha en braig dag!

    SvaraRadera
  5. Så omtänksamt att Sarah hämtade dig och vilka fina dagar ni fick tillsammans <3

    Kram

    SvaraRadera
  6. <3 Blir så glad för Din skull <3
    Så fint av Sarah och Diego att hämta Dig så Du fick härliga dagar i Värmland.
    kram

    SvaraRadera
  7. Visste väl att du var i Värmland! Sarah vet verkligen vad hennes mamma behöver! Å bortskämd blev du också. Världens hotellfrukost ju:-) Pumpasoppa har jag inte ätit på länge, den är ju sååå god, speciellt nu under hösten då det är ruggigt.
    Kul att se att Diego verkar vara fullt återställd:-)
    Hoppas att vädret i Lisch ordnade upp sig för dig idag, det gjorde det här i alla fall med strålande solsken under eftermiddagen.

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig vecka ni fick tillsammans. Och vad omtänksamt av henne att hämta dig. Kram

    SvaraRadera
  9. tredje försöket att kommentera ,-)
    Härlig bloggpaus du haft, mysigt och gott. Kul och skönt att komma bort om umgås, fint med skjuts ,-))
    Ha det fint trevlig Helg!
    Kram Primrose ,-)

    SvaraRadera
  10. Åh, så snällt av Sarah!! Förstår att du haft det underbart!
    Må så gott!
    Kram

    SvaraRadera