lördag, juni 05, 2021

Veckans bokmĂ€rke 🔖 5 juni

Jag hittade ett bokmĂ€rke i form av ett grattiskort till min Pusselbit, dĂ„ han tog E-körkort, samtidigt som jag tog gymnasiekompetens. Vi satt pĂ„ skolbĂ€nken bĂ„da tvĂ„, kan man sĂ€ga. 
En katt, med ett speciellt grattis. Vi var bÄda "kattmÀnniskor".
 
HĂ€r var ankaret kastat bland blommorna.

Jag (obs, inga nya bÄgar) under en promenad pÄ campingen igÄr. Folk strömmade till, det var fredag och helgen började. OmrÄdet fylldes med glada campare.

Orsakullan: DĂ„ kĂ€nns allt meningslöst... jag kan inte komma pĂ„ nĂ„got annat Ă€n nĂ€r folk har ihjĂ€l varandra utan anledning. 

Om ni har tur kanske ni Ă€ven hittar bokmĂ€rken hos: Hannele, BP, Ă…sa och KlimakteriehĂ€xan!

Ljus och KĂ€rlek🙏

9 kommentarer:

  1. SÄ glad du ser ut. HÀrligt! Le mot mÀnniskor och du fÄr leende tillbaka! Du ser det inte men jag ler mot dig nu!
    TÀnk det var lÀnge sedan jag hörde om E-körkort. Jag har visst ett bevis pÄ det nÄgonstans! Njut av sommaren!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket fint bokmÀrke med stort affektionsvÀrde ocksÄ :-)
    HĂ€rliga bilder!

    Ha en fin stor-lördag!

    SvaraRadera
  3. KattmÀnniska har jag varit hela mitt liv, har nog varit utan katt som mest en mÄnad, trodde jag skulle tycka det var bra utan, depressionens mÄnad var det, katter Àr grejen det för mig.
    Ja, att folk har ihjÀl varandra som de gör hÀr i stan tex Àr en bedrövelse.

    Ha nu en fin lördag trotts det, det ska jag.

    SvaraRadera
  4. 💖bokmĂ€rket💓
    SĂ„ fint dĂ€r ankaret Ă€r kastat 😍
    Du Ă€r sĂ„ fin đŸ„° ser sĂ„ glad och snĂ€ll ut đŸ€—
    Kram

    SvaraRadera
  5. SÄ fin du Àr!
    Gillar din blomsterbild, man blir glad av den och ditt leende.
    Trevlig nationaldag imorgon!

    SvaraRadera
  6. Underbart vÀder, mÄnga ute nu, gillar bokmÀrket, vi Àr kattvakter Ät sonen

    SvaraRadera
  7. Vilket fint minne detta bokmÀrke Àr och det passade ju extra bra eftersom ni bÄda var kattmÀnnsikor.
    Ett ankare gör nog inte direkt nÄgon nytta bland tulpanerna annat som symbol och för att det Àr fint. Kul idé.
    Trevligt med en runda pÄ campingen och kan tÀnka mig att mÄnga strömmar till i det vackra vÀdret-
    Önskar dig en fin lördag.
    Stor kram

    SvaraRadera
  8. Man behöver nog inte var en kattmÀnniska för att gilla det kortet:-) Du har dÄ massvis i dina gömmor som fungerar som bokmÀrken:-)

    Fri underhÄllning för dig tvÀrsöver gatan och campingplatsen. HÀrligt med lite sommar- och feststÀmning tycker jag. Det behövs just nu.

    Selfien Àr sÄÄÄÄÄ fin:-)

    SvaraRadera
  9. Fick inte med allt i min kommentar dÄ jag skrev den i planet pÄ vÀg till Spanien. Men bilden pÄ dig Àr jÀttefin. Ville ha med det ocksÄ.
    kram!

    SvaraRadera