mÄndag, oktober 25, 2021

Glad mĂ„ndag 😁 25 oktober

HĂ€r hade jag bĂ€nkat mig lĂ€ngst bak igĂ„r morse klockan 09. Först sjöng vi i Gospel upp oss, sen drog tre av oss vidare för att gĂ„ igenom agendan till visitationsmĂ€ssan med biskopen. I processionen bar biskopen mitra (liturgisk huvudbonad) och krĂ€kla (biskopsstav). 

Det hela tog ganska lÄng tid med allas uppgifter men vi hade lunchpaus dÀr vi fick var sitt lunchpaket med dricka, kaffe och kaka.

Filmsnutt eller (film) frĂ„n gĂ„rdagens mĂ€ssa. ConBrioGospel sjunger i slutet ca 17.35 minuter in i filmen och jag Ă€r med i ett bildspel och gör ett hjĂ€rta.

VÀl hemma senare, sÄ liten vilopaus, dÀrefter cykeln till styrelsemötet kl 17-19. Jag har inte hunnit med era bloggar, jag bara sÀger det.

Fick ett fÀrskt kort via internetpost igÄr. Noah har ett sÄ vackert bibliskt namn, som betyder vila, tröst, kunglig och stjÀrna.
 
Det var mitt bidrag till Glad mĂ„ndag, ett tema som bloggvĂ€nnen Carita har uppfunnit. Och till kvĂ€llen blir det en cykeltur till Gospel igen ♪♫♪♫

Ljus och KĂ€rlek 🙏

9 kommentarer:

  1. Mycket att stÄ i, men det Àr roligt nÀr man har trevligt!
    Och vilken söt liten Noah!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken bra men fullmatad söndag.
    SÄ fin bild pÄ lille Noah! Tycker han redan har vuxit en hel del <3

    Kram och glad mÄndag till dig!

    SvaraRadera
  3. En intensiv helg och sĂ„ fint kort pĂ„ lille Noah đŸ„°
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fullt upp! Och i bÀsta sÀllskapet! Noah vÀxer och ser sÄ fin ut. Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilken fin bild av lille Noha!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  6. Men lille godingen =) sÄ söt han Àr!
    Intensivt hos dig, ha en fortsatt bra mÄndag.

    SvaraRadera
  7. Roligt och inspirerande med mycket som hÀnder.
    (Spolade fram filmen och sÄg er sjunga.)
    HÀrligt med bilden pÄ Noah. Och sÄ fin han Àr.
    Önskar dig en trevlig kvĂ€ll.
    Stor kram

    SvaraRadera
  8. Vilken pytteliten söt gullunge.....
    KRAM/Susie

    SvaraRadera
  9. Noah Ă€r bedĂ„rande söt. Han har ocksĂ„ Sarahs ögon. Älskar hans fina totalt "okonventionella" klĂ€der, sĂ„ lĂ„ngt ifrĂ„n rosa och blĂ„tt man kan komma. Stor eloge till förĂ€ldrarna att de valt newbie. Tror att det Ă€r Lindex barnmĂ€rke, men jag kan ha fel.

    SvaraRadera