tisdag, oktober 19, 2021

Trees on Tuesdays 🌳

 Hit anlĂ€nde jag i torsdags, med buss, buss, tĂ„g och Sarahs bil. Ett hĂ€rligt eftermiddagsljus! Älskar den hĂ€r vyn pĂ„ landet, husets goda energier och den sköna sĂ€ngen i tystnaden. Ibland Ă€r det fint att lyssna pĂ„ tystnaden.


En fĂ€rsk bild frĂ„n nĂ€r jag hĂ€mtade elcykeln igĂ„r. Cykeln hjĂ€lpte mig senare ivĂ€g till Kyrkans GĂ„rd för sĂ„ngövning.   

Idag ska jag lunchfika med en vÀninna, kul. Vi har inte setts pÄ ett bra tag. Hoppas regnet hÄller upp medans.

Till sena kvÀllen blir det körsÄngsförstÀrkning i mÀssan i Taizéanda, dÀr Àven biskopen deltar.

Sen skulle jag tro att jag kĂ€nner mig sĂ„ hĂ€r 😮

Ljus och KĂ€rlek 🙏

10 kommentarer:

  1. LÄter som du har en hÀrlig dag och kvÀll framför dig, sen Àr du vÀrd att vila upp dig i soffan :-)

    Ha det gott och hoppas att vÀdergudarna Àr pÄ din sida!

    SvaraRadera
  2. Det lÄter som om du har en fin dag framför dig!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  3. Du har allts en massa pÄ gÄng. Det lÄter sÄ hÀrligt. Kram

    SvaraRadera
  4. Fine Diego 😍
    Skönt Du nu fĂ„tt ordning pĂ„ cykeln Ă„ kan ta Dig fram lĂ€ttare 🚮‍♀️
    Det sÀgs ska snöa ymnigt hos mig under dagen men hittills bara kallt.
    Hos Din Sarah verkar Du trivas đŸ„°
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas regnet hÄller sig borta och att ni fÄr en trevlig trÀff.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken trevlig dag! Och roligt att trÀffa vÀnner!
    Perfekt att din el-cykel nu Àr i form och att du lÀttare kan förflytta dig.
    Stor kram

    SvaraRadera
  7. Tystnaden kan vara alldeles underbar nÀr man Àr van vid att vara omgiven av folk.
    Nu önskar jag dig en trevlig kvÀll. Visst Àr det hÀrligt att aktiviteterna Àr igÄng igen.

    Kram

    SvaraRadera
  8. VĂ€lkommen hem till din stad igen, ser att du haft det bra! Å en hektisk dag idag, hoppas att du nu vilar ut i soffan.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Betvivlar dock att du ser lika söt ut som Diego nÀr du sover - hahaha:-)

    Sarah bor verkligen fint pĂ„ landet dĂ€r. ÄndĂ„ Ă€r det ju rĂ€tt nĂ€ra en storstad - Karlstad. NĂ€stan ett mĂ„ste - Ă„tminstone för mig;-)

    Hoppas du har haft en riktigt rolig lunchdejt.

    SvaraRadera
  10. JÀttefint att du fortsÀtter med tisdagstrÀden, gillar att kolla dem!

    SvaraRadera