torsdag, augusti 04, 2022

September 2020

God förmiddag! Jag fortsätter med några bilder från slutet av bildgalleriet i mobilen, där jag håller på och rensar. Kan man kalla det bottenskrap? Nej, det var fult sagt 😇

7 september 2020 är denna bilden tagen. Skulle förmoda att Pride är första veckan i september här.

En bild som jag tog från en innergård på Limtorget, Gamla staden, Lidköping.

Här kom Sarah hem till mig för att hämta mig med bil upp till Värmland. Hon hade Diego med sig eftersom hon ville ha koll, då han nyss haft en tia. De sov över.

Lustigt, samma motiv, fast hemkomna till Värmland! Diego är numera en äldre herre på 15 år i september fast med barnasinnet kvar. Älskar bollen!

Jag har fortfarande lite feber och sover ostadigt lite hit och dit men det blir nog bättre i morgon.

Tröttmössa, var namnet.
Ljus och Kärlek🙏

10 kommentarer:

  1. Godmorgon Tröttmössa!
    Bottenskrap kanske det är men botten är det inte, så ser jag det och bilderna du visar är ömsinta och kärleksfulla. Diego har fått vara med i många år, 15 år är mycket för en söt vovve.
    Krya på dig ännu mera!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det bilderna kan absolut inte kallas bottenskrap. Bilderna på Sarah och Diego är jag speciellt förtjust i.
    Fortsätt krya på dig!
    Kram Ingrid

    SvaraRadera
  3. Inget bottenskrap där inte utan härliga bilder från minnenas arkiv!
    Fortsatt krya på och unna dig att vila dig i form.

    Kram <3

    SvaraRadera
  4. Så fint att Diego snart är 15. Det är faktiskt en av fördelarna att inte ha så stor hund, dom mindre lever oftast betydligt längre. Vår strävhåriga tax Brasse blev 18, Penny blev 16,5 men tyvärr blev Santos - trots sin lilla storlek - bara 13. Han fick en tumör..... "Dagishunden" Molton som vi har numera är också liten, men bara 2 år! KRAM/Susie

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder ❤️ Fina Diego 🤩 tänk så bra att vi har våra minnen… och bilder 😃
    Ta å krya på Dig så bra det nu går… vila Dig i form.
    Om gårdagens blogginlägg hos mig var dystert så är det mer happy idag 😅
    Kram
    /åsa

    SvaraRadera
  6. Man visste verkligen hur en innergård skulle byggas förr, snyggt.
    Finns inget som heter bottenskrap när det gäller fotografier, de har bara blivit bortglömda. ;)

    Ha en jättefin kväll Gerd.

    SvaraRadera
  7. Jättefina bilder! Och kul att det blev två lika bilder på Sarah och Diego. Det visar hur mycket de tycker om varandra 😍 Kram

    SvaraRadera
  8. Vilka roliga och trevliga bildminnen du har från pandemiåret nummer 1 2020. Absolut inget bottenskrap, tvärtom!
    Skoj att läsa att du mår bättre. Om du haft samma drömväder som jag idag, är du nog helt frisk imorgon:-)

    SvaraRadera
  9. Fint att gå igenom och rensa och fina minnen dyker ju också upp. Och visst man ju spara en del guldkorn-
    Skönt att du nu mår bättre och hoppas du blir bättre dag för dag-
    Stor kram

    SvaraRadera
  10. Trist att du är sjuk igen...det var ju inte så längesen! Och det passar dåligt ihop med sommaren, att vara sjuk. Men kanske repar man sig snabbare när solen skiner? Jag hoppas det! Bilder ja, jag tar så få bilder med mobilen, de som blir okej skickar jag i mail till mig själv o sen hamnar de på extern disk. Men jag betalar en hel del för webbhotellet, har fått öka kapaciteten en hel del. Men det är det värt, vad vore livet utan bloggen och alla bloggkompisar? Krya-kram

    SvaraRadera