onsdag, november 09, 2022

Skies on Wednesdays

Följ med mig från passagerarsätet i en bil på väg hem från kyrkan i lördags klockan 19.00.
God morgon, mitt i veckan!

Månen lyste så grant och jag experimenterade med att ta mörkerbilder. Det var ganska mycket moln på himlen och det gav en sällsam syn i mörkret.

Ifall någon har en åsikt om bildernas olika storlekar, så är svaret att jag vet inte varför det blev så. Ibland är Blogger lite knasig och olydig.


Då har jag fått rent, både i tänderna och i bostaden, så nu får jag bara njuta av kvällens sångövning!

Trodde jag, ja. Det verkar som om jag får hänga på låset till SJs julbiljetter, som de släppt idag. Driftstörningar - försök senare, står det hela tiden. Tur dock att jag inte behöver sitta i telefonkö med en fast telefonlur i handen...

Ljus och kärlek🙏

7 kommentarer:

  1. Kul med lite annorlunda bilder. Månen var fin där bakom molnen igår. Kram//Anna-Lena

    SvaraRadera
  2. Finfina dramatiska bilder - bra fångat 👍
    SJ SJ gamle vän 😓
    Jag hoppas det ordnar sig till det bästa.
    Jag hoppas det blir en bra jul i år, förra årets julafton så låg jag större delen av dagen med migrän.
    Ha en så bra onsdag som möjligt, kram åsa

    SvaraRadera
  3. Dina två första bilder är helt fantastiska. Det ser ut om om molnen ligger under trädnivå nästan.
    Ha en fin onsdag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder av höstkvällshimlen! Dramatiska, mörka men ändå ljusa hur nu det kan hänga ihop men det kan det!
    Hoppas att du får SJ-julen i ordning!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Fina bilder! Och roligt att testa lite olika inställningar. Fint med olika storlekar på bilderna .
    Lycka till med SJ och hoppas du lyckas med biljetterna.
    Varm kram

    SvaraRadera
  6. Stort GRATTIS till dina bilder från passagerarsätet. Riktigt, riktigt lyckade bilder. Å bilens ägare måste ha tvättat framrutan innan h*n plockade upp dig. Har försökt flera gånger, men aldrig lyckats ta bilder genom bilrutor. Ama var ju också en fena på det.

    Hoppas du kunde både komma över julbiljetter och genomför sångövningen.

    SvaraRadera
  7. Jättefint fångat med kameran ... älskar såna här månskensfärder!
    Hoppas det löser sig med biljetterna!
    Kram

    SvaraRadera