lördag, maj 20, 2023

Shoppat!

God eftermiddag! Jag hade inte tänkt blogga idag. Nej, jag har suttit ute på balkongen i solstolen och tagit det lugnt med det mesta. Har övat lite på de vackra sångerna för i morgon kväll i kyrkan.

De här färgrika topparna köpte jag en dag här i veckan, jag bara kände för det. Passar fint under jeansjackan eller en vit kofta eller nåt. Letade fram några scarves, får se vad det blir.

Men dessa skorna köpte jag nyss. Ett sånt där spontant inköp, det gick nog på en kvart och de skorna på rea satt bäst! Så nu är jag skodd även i vitt.

Jag funderar på att ha denna outfiten i morgon kväll. Kanske de vita tajtsen till och så vita skor, det blir somrigt. Vi slapp svart denna gången.

Nu ska jag laga lite mat och njuta av kvällen.
Ljus och Kärlek🙏

22 kommentarer:

  1. Fina skor där tycker jag, jag borde nog gå ner på stan och leta upp några jag med, mina sommarskor sitter lite dåligt känner jag.

    Lycka till med kören nu, ha det bäst. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag hade tänkt tanken, på vita skor, men inte kommit till skott, förrän idag. Tack!

      Radera
  2. Fina toppar och snygga skor. Så stilig du kommer att bli i morgon.
    Ha en fin helg!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jo det är roligt att klä upp sig, tycker jag, om jag mår bra.
      Kram!

      Radera
  3. Snygga kläder och med färg på också. Gillar topparna! Skorna ser bekväma ut...härligt när du har kommit igång igen nu Gerd..äntligen säg!
    Kärlek och ljus även till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det är ju faktiskt så, att mår jag inte bra, så passar inga kläder och vill inte heller köpa nytt. Alltså mår jag nu bättre!
      Tack och kram!

      Radera
  4. Underbara färger, man blir glad! 🙂

    SvaraRadera
  5. 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
    Så fina färger på topparna och snygga skor 👍
    Så somrigtklädd Du blir i morgon, snyggt 👍
    Kram åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja jag är nöjd, det känns som jag. Hoppas jag känner mig fin i morgon.
      Kram!

      Radera
  6. Så fina saker du handlat. Och somriga färger som också piggar upp. Skönt att det inte är svart som gäller i morgon.
    Perfekt att du hittade så fina skor också . Och på rea.
    Önskar dig en fin kväll.
    Vram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att jag ens bryr mig och handlar, betyder att jag mår bättre. Och det piggar upp.
      Så glad för skorna, lättvikt och sköna. Och billiga.
      Varm kram!

      Radera
  7. Visst är det skoj att bara shoppa loss sådär spontant. Det blir ofta de mest lyckade inköpen. Å du som gillar fräcka färger måste ju ha känt dig om i paradiset. För just den här våren är det rött, orange och limegrönt som gäller. Och du klär dig nog i alla tre färger.
    Vita gympadojor är fina. Gissar att du kan tvätta dom. Men du är troligen mera försiktig än jag. Vitt och jag går inte ihop i mera än fem minuter. Då är plaggen/skorna inte vita längre.
    Bra shoppat där! Snart är det midsommarrea igen;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blir så himla glad när jag ser kläder i glada färger. Är så innerligt trött på svart, beige och grått. Det är liksom inte jag.
      I ärlighetens namn behöver jag varken kläder eller skor, jag har så det dräller om det, men skoj att piffa upp sig.

      Radera
  8. Härligt med färg! Å en tjusig outfit för i morgon också, ha en fin kväll och en fin söndag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns som sommarlov just nu 😁
      Kram!

      Radera
  9. Jag gillar din klädstil och för mig känns det väldigt viktigt att färgerna matchar. Tror du tycker samma. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Viktigt att färger matchar, stämmer, tycker jag med. Kram!

      Radera
  10. Snyggt!
    Det blir en fin outfit.
    Trevlig söndag!

    SvaraRadera
  11. Verkligen snygga kläder. Färg är härligt och man blir glad. Outfiten för kvällen är också en höjdare!
    Kram

    SvaraRadera