söndag, juni 30, 2024

Kanske sista 🌾

Jag gör ett sista inlÀgg innan den 1 juli. Jag vet inte om och hur routern fungerar i flytten. Jag skulle fÄ en ny innan flytten men det har inte dykt upp nÄgon Àn. Att mobilblogga Àr inte sÄ tekniskt fungerande lÀngre med bilder, sÄ det litar jag inte pÄ.

Jag hĂ„ller fortfarande pĂ„ hĂ€r och rensar, det verkar aldrig ta slut. ÄndĂ„ sĂ„ har nĂ„gra av barnen hĂ€mtat lite av vad de ville ha och Ă€ven Second hand, de tog massor. PĂ„ onsdag kommer flyttfirman och packar det jag ska ha med mig och resten körs till tippen. Det lĂ„ter ju bra. Jag Ă„ker med i flyttbilen ocksĂ„, sĂ„ smidigt. StĂ€det sköter flyttfirman ocksĂ„.

Ljus och kĂ€rlek đŸ™đŸ»

16 kommentarer:

  1. Lycka till med flytten och hoppas att det ordnar sig sÄ att du snart Àr igÄng och bloggar igen. Jag hÄller med dig om mobilbloggande, visst gÄr det att göra det i nödfall, men det Àr lite bökigt.
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Ingrid! Jag vÀntar nog tills routern Àr klar, nÀr det nu blir.
      Kram!

      Radera
  2. Det lÄter som om du har koll pÄ allt i alla fall. Smidigt att du kan Äka med flyttbilen och att köpa flyttstÀdning kÀnns som en sjÀlvklarhet numera. Jag bloggar inte gÀrna via mobilen men i nödfall sÄ gÄr det. Hoppas det ordnar sig med nÀtet sÄ att du snart Àr igÄng igen.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har full koll men tyvÀrr en del kvar av rensningsarbete, lite tungt för mig nu.
      Kram!

      Radera
  3. Toppen att kunna Äka med flyttbilen, det underlÀttar ju betydligt.
    Skönt att kunna leja ut det dÀr med flyttstÀdningen, Àr ju sÄ förbÄlt jobbigt just den biten.
    Ha nu en underbar söndag. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst Àr det bra! Det rÀcker fullt med all rensning, lite att bÀra dÀr ocksÄ.

      Radera
  4. Du ser ut att ha koll pÄ allt ... och sÄ praktiskt att du kan Äka med flyttbilen!
    Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. JodÄ, koll finns. Tack och kram!

      Radera
  5. SÄ bra att second hand kommer och hÀmtar! Smidigt! Och att flyttfirma tar hand om stÀdet! Perfekt! Hör av dej frÄn Karlstad, dÄ du kommit i ordning. Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer ett blogginlÀgg frÄn Karlstad, nÀr det nu blir.
      Kram!

      Radera
  6. LillaSyster2024-06-30 14:19

    Fin fina rosor=) Skönt att kunna Äka med flyttbilen och perfekt att slippa stÀdet. Ha det bÀst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det Àr vÀrt pengarna att leja bort sluttampen. Tack!

      Radera
  7. Fina bilder Du bjuder pÄ.
    Jag mobilbloggar till 99% och kan inte klaga 😅
    Men vi hörs vĂ€l pĂ„ Instagram ifall jag tycker Du Ă€r borta frĂ„n mig för lĂ€nge ❣️
    Smart att lĂ„ta nĂ„gon annan sköta stĂ€dandet och bekvĂ€mt att följa med flyttbilen 👍 dĂ„ Ă€r Du och Dina saker pĂ„ plats samtidigt.
    Ha en skön söndag kram Äsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken tur du har att bilderna funkar i mobilbloggen! Men du sÀtter in mindre, det Àr nog grejen.
      Just nu Àr jag dötrött efter dagens rens och avfrostning av frysen.
      Kram!

      Radera
  8. FörstĂ„r att det Ă€r mycket nu med allt inför flytten. Tankarna ska ju ocksĂ„ hinna med. SĂ„ bra att du ordnat med "all inclusive" vad gĂ€ller flytten och att du ocksĂ„ kan Ă„ka med i bilen. Önskar dig det bĂ€sta.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan vÀl sÀga att jag Àr rejÀlt trött och har trÀningsvÀrk i lÄren efter alla böjningar igÄr.
      Tack och kram!

      Radera