lördag, september 28, 2024

LöRdag hela veckan

 

De här godisarna är finemang, bara schysst innehåll! Säljs på apoteken, ska köpa fler sorter när jag kommer iväg nästa gång. 

Igår kväll tände jag upp lite levande ljus i mina stenar på balkongen. Passade fint ihop med ytterbelysningen.

Här är min solcellslampa ute på balkongen.

Bilderna kommer i baklänges ordning (oordning för mig) hur jag än gör och i vilken ordning. Enda möjligheten till rätt ordning är att lägga en och en i taget. Så så var det med det.


Då blir det lördag hela veckan 🎼 med Kurt Olsson och 🎶Damorkestern, vilka tider, det!
Idag har Sarah handlat åt mig och kom hem med varorna, tacknämligt, storhandel på Lidl! Så nu ska jag njuta av dagen och vila upp mig inför nästa veckas välfyllda agenda 😍

Ljus och Kärlek 🙏🏻

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar